mandag 23. februar 2009

Time Stops

Noen ganger stopper tiden. Og noen ganger flyr den. Og noen ganger gjør den begge deler på en gang. Jeg har vært i Belgia med Anna, hvilket var stas! Og jeg har startet min nye jobb i dag, hvilket gikk delvis ok og delvis bra. Og jeg har siden sist fått mye mindre tid! Så lite tid at jeg må avslutte blogginnlegget her faktisk.. Må lage ukeplaner for fire klasser, for å få litt orden på mitt nye liv! Så får jeg heller komme tilbake til bloggingen når tiden er moden for det!







5 kommentarer:

Anonym sa...

Eg e spent på oppdatering om nyjobben, og om korsn det va i Belgia og sånn :-) Har inntrykk av at du og Annaen kosa dåkk masse, nåkka som ikke va uventa akkurat. Tenkte på dåkker! Lykke tell me forberedelsa og ana som opptar tia di for tia:-) Snakkast! Klemklem

Anna sa...

nice bilde!! va kjempestas me reisepartner!!! :) aa du har lagt igjen et meget godt inntrykk paa aile di mannlige vennan mine her, hehe... bli bra i kina, on our next laidback adventure!!!
XXX
computer says:"alles goed nu" ;)

Vibber`n i Farta sa...

Åsek: Hei Snuppa! Fint å se at du fortsatt er ivrig bloggleser! Vi koste oss masse!!! Klør i fingrene etter å skrive om det, men work work og litt play, så kommer vi til saken soon! =) Takk for lykkeønskninger, de har nok virket litt =)

Anna:
Weee.! Computer says yeah!
Hihi, godt inntrykk ja.. ;) De på meg også! =) China rocks! Eller det vet jeg lite om foreløpig.. Men om det ikke gjør det allerede gjør det hvertfall det når vi labber ut på vært nye relaxed eventyr!
Computer says: goed zo! Ik ben blij! =)

Nina sa...

gleder meg til å lese mer.. hadde benket meg ned i sofaen for å lese noe jeg trodde var et langt og innholdsrikt innlegg om Belgia.. så skuffelsen er stor! Men, må løpe på treningsveilednings-time, så har i grunn ikke tid til å lese lange innlegg heller:)

Vibber`n i Farta sa...

Det var godt du ikke hadde så mye tid uansett da -velkommen i klubben! Kanskje jeg fåt tid tl å blogge litt i helga, men den ser ganske full ut allerede... ;)