onsdag 4. februar 2009

Just Can`t Get Enough


I det siste har jeg vært busywusy. Uke tre har virkelig vist seg å være uken hvor alt skjer. Jeg har faktisk en avtale med noen hver eneste kveld denne uka! Ingen date med han bra fyren på skolen på lista, but I`ll get there. Maybe. Men ellers kan jo nevnes dansing (mandag), bytur med Ayten (mandag) ut og spise med noen unge lærere fra skolen som har vært på utveksling i Norge og nå vil lære norsk (tirsdag), middag i kollektivet i kveld(eller skal jeg kalle det korridoren?! Er ikke mye kollektiv virksomhet her enda, hvertfall..), Jobbing på dyreasylet (i dag) middag med Marije i morgen (ei venninne av Sara), bli-kjent-kveld med en gruppe internasjonale studenter på fredag, "introduksjon day" for internasjonale studenter hele lørdag, og middag hos han ene som vil lære norsk på søndag. Busywusy, men det er fine greier!

Apropos korridoren, så er vi hmm... 10? Tror jeg, som bor her. I kveld skal vi altså ha en middag her, det synes jeg også er fine greier, så blir vi (jeg?) kanskje litt mere kjent. De fleste her er veldig hyggelige, men blir sjelden observert på bygget. Og når de blir observert er det ofte på vors med ti av sine venner i fellesrommet, eller på vei til et eller annet. Håper på en bra middag.

Ellers må jeg si at denne byen bare er fantastisk! Ah, jeg gikk langs Oudegracht ("den gamle kanalen") i går kveld og bare beundret hvor fint det er her, med det store domkirketårnet som troner over og i byen, husene langs kanalene, broer, brostein, små koselige kafèer, butikker, og hmm.. stemningen? Må si jeg bare liker denne byen, jeg kan ikke få nok. Jeg har også blitt flinkere til å ta med meg kameraet i det siste, så da får dere jo være med på tokt i blant.


6 kommentarer:

Nina sa...

Hvem kjekke fyr fra skolen!!???? Kan ikke huske at han har vært nevnt her før??

Anonym sa...

Kan ikke jeg huske heller? og jeg er en ivrig leser!
Så bra at ting skjer. busy-busy! Og mange morsomme aktiviteter da. Håper middagen går /gikk bra!
Jeg følger nøye med! :-)
Kjempeglad i deg! SMASK!

Vibber`n i Farta sa...

Nina: Oi, det var jo dumt det, da, at du ikke husker det. Daarlig husk?

Tanta'ri: Samme til deg!

Begge: Tulla, har vel neppe nevnt han foer ;)
Hyggelig at dere foelger noeye med! =) Dere kommer nok hoeyt opp paa lista over aktive besoekere. =)

Anonym sa...

JA, Men så NEVN ham da!

Nina sa...

jeg krever et blogginnlegg om denne kjekke fyren!!!

Vibber`n i Farta sa...

Tanta'ri: *nevnenevnenevnenevne*!
Nina: Du krever det, ja? Men du vet, det er litt komplisert (som vanlig?!), skjoenner du..