mandag 5. januar 2009

Relax

Så er det kanskje på tide med en ny oppdatering.

Det nye året har jo allerede rukket å bli fire dager gammelt, og det er ti dager til jeg flytter til Nederland. Gode nyheter: ved hjelp av litt googling har jeg funnet ut at Utrecht har a) fine turmuligheter (i følge byens hjemmeside, riktignok), b) et dyreasyl (omplasseringsstiftelse for dyr/ dyrebeskyttelse, om du vil, på norsk) som ser supert ut, og som jeg vil oppsøke for å se om det er noe jeg kan bidra med der, og c) en slags lindy hop-aktivitet det muligens er verdt å se nærmere på. Ellers kan jeg opplyse om at en av jukserne i adventsquizen hevder å ha intensjoner om å kjøre redkasjonen til Nederland. Om vedkommende gav etter for presset (resultatet i avstemningen om hva som skulle skje med fuskerne), eller om det var den potensielle hyggen ved å kunne møte sin søster og å kunne bringe sin datter til sitt fedreland som gjorde utslaget, vites ikke. Nå når julen offisielt er over ( i hvert fall på tirsdag = 13.dag jul), og folk returnerer til sitt liv og virke, sitter jeg fortsatt her i Moss med den lange juleferien min =) Vel, det var alt jeg orket å skrive her fra dvaletilstanden!

2 kommentarer:

Nina sa...

det er merkelig å være tilbake i dopsgate og vite at du og Åsert ikke kommer:( alt var ved det samme gamle her.. kaldt og trivelig! God tur til nederland. Jeg synes det er strålende at jukseren tar sin straff:) Gi lyd fra deg så ofte som mulig. skal følge meg her i alle fall! Du er savnet:)

Vibber`n i Farta sa...

Ååå... Er det ingen andre der enda heller? Hyggelig å være savnet, da! =D Savner dere og kåken vår også. Dere klarer dere nok fint -også får dere jo nye hyggelige samboere også! Bare ikke glem os helt da ;) Følger med på bloggen din også, men der er det fortsatt jul ;)