onsdag 23. mars 2011

Krumkakesmuler i håret og tippex på nesa

Sånn går det når man multitasker og er litt sulten på livet (og krumkaker fra jul). Her skal man ringe strikkebutikker for å høre om strikkekafè og søke etter jobber på nett samtidig som en hvitter ut sitt gamle liv fra kalenderen. (Jeg fikk i det minste ikke tippex på skjermen, selv om jeg er blond...)

Nå har jeg nemlig flyttet fra Nederland og tilbake til Moss. For å gjøre en lang historie med mye sjelekvaler, tvil og søvnløshet litt kortere: så våknet jeg plutselig en dag og forsto hva som var det rette å gjøre. Siden mamma og pappa er så utrolig snille, og har et stort hus, har jeg midlertidig opphold her mens jeg søker etter jobb -og etter hvert en leilighet. Hva fremtiden bringer vet ingen, men jeg tror det er noe bra!

Det var en liten oppdatering fra denne fronten. Mer følger etter hvert!

2 kommentarer:

Greta sa...

Du har vendt nesen hjemover altså. Åleine dauten kjæreste no da?. Av og til må ein ta noen drastiske valg her i livet. det er nok gjennomtenkt. Lykke til med dine videre valg. klem

Norun sa...

Veldig bra innstilling i hvert fall! Veldig fint å høre at du er ved godt mot! :) Jeg tror også fremtiden bringer noe bra, så får du ha lykke til med jobbsøking og krumkakespising! :D
Klem