mandag 28. mars 2011

Biotreff, slekta og fremtiden

I helga var jeg i Oslo hos Åse Kari. Det var kjempehyggelig å tilbringe tid sammen med henne igjen! Vi har jo knapt sett hverandre (to ganger?) siden vi bodde sammen i 2,5 år i Bergen. Både henne og andre hyggelige folk kjenner jeg egentlig fra biologistudiene i Trondheim, og i helga var sju av oss samlet hos Åse Kari. Veldig, veldig hyggelig å se alle igjen! Med noen har en mer og med noen mindre kontakt, sånn vil det jo alltid være. Men nå har vi også planer om hyttetur i juni, så gleder meg veldig til det også.

Ellers har jeg vel fått summet meg etter den plutselige avskjeden fra (eks)kjæreste og Nederland. Jeg har ikke angret et sekund, og er nå på jobbjakt og slektningjakt. Ja, jeg har søkt på tre jobber og innimellom jobbsøk driver jeg litt med slektsgranskning. Strikkinga er foreløpig lagt litt på hylla, men får vel skjerpe meg og se å få ferdig en Mariusgenser noen går og venter på. Den ligger vel i flyttelasset mitt et sted!

En konkret plan for fremtiden har jeg ikke, men ser for meg å først finne meg jobb her i Moss et sted, og deretter et sted å bo. Jeg synes det høres ut som en fin plan. =)

2 kommentarer:

Greta sa...

Vil berre ønske deg lykke til i denne omgang eg da. Og så må du da ikkje legge strikkinga heilt på hylla. Ta vare på deg sjølv. klem

Nina sa...

koselig at du har møtt Åse Kari! Regner med alt var bra med henne :) Lykke til med jobbjakt.. jeg synes det høres ut som en super plan! klem