mandag 12. april 2010

Festepest

Nei, jeg har ikke fått noen form for pest (så vidt jeg vet), og nei, ikke inviterer jeg til fest heller. Det er disse hersens trådene! Jeg har en rekke ferdige ting liggende, ting jeg har strikket nå, eller for en stund siden. Men så er de liksom ikke ferdige likevel, siden jeg ikke har festet trådene. De er en pest, alle de trådene som må festes! Ikke at det er så mange per ting, men... Festepestens time er kommet: jeg skal feste tråder på alt jeg har liggende her.! Senere i kveld eller i morgen har jeg dermed ganske sikkert litt av hvert å vise frem, så følg med! =D

Dette garnet kjøpte jeg forresten i Sveits, får se om det blir noe fint ut av det etter hvert. =)

3 kommentarer:

Greta sa...

Heilt enig. Åfeste tråder er svært kjedelig for å sei det midlt. Det bør ein egentlig gjere etter kvart, men sånn blir det ofte ikkje.
Ha ein fin dag

Vibber`n i Farta sa...

Ja, en burde helt klart gjøre det etter hvert -men er alltid så fristende å begynne på noe nytt i stedet! ;)

romanita sa...

heihei... fint garn kjøpte du i sveits ;)