lørdag 19. desember 2009

Dezembre Quiz Del 3

Endelig! Sent i går ankom jeg endelig Moss, et sikkert tegn på at jula nærmer seg. I dag har vi allemannalle stått på og gjort rent hos Mormor og Bess. Det var veldig hyggelig å se alle igjen, og det var storveis med felles lunsj og en super vaskesang onkelen min hadde skrevet "en bolig skinner i natt". En annen høydare var da Eirik spilt munnspill med lufta fra støvsugeren! =)

Tredje og siste del av årets Dezembre Quiz er nå ute! Linken ligger som vanlig her til høyre.
Del tre? Ja, det er tre deler, og får å vinne kan det være en god idè å ta alle delene! De ligger nedoover på høyre side av bloggen, så quiz i vei!

I morgen skal jeg på juleverksted hos Hovlands, og kanskej lage krumkaker med pappa. Og mandag kommer Sanne! =) God jul!

1 kommentar:

Tanta'ri sa...

ARGH!
50! men, det var en jeg visste svaret på - og som før jeg klikket så var det krysset av for feil!
Dessuten vil onkel Ø. gjerne ha en liten prat om det med sønnene og fedrene! Det skapte en lang diskusjon hos oss!
:-)
Takk for i går!
Strålende hyggelig!
klem!