torsdag 29. oktober 2009

Second Hand News/ London Calling























Ha en fin helg! Og det er mye som er fint. Ingenting er også fint. Eller gjør ingenting =) Eller går på en konsert her rett rundt hjørnet. Av og til mater vi endene i parken. Og vi har det veldig hyggelig sammen =) Hver dag gleder jeg meg til han skal komme hjem fra jobb (hvis jeg er først hjemme). Det er fint å være samboer! Jobbinga er allerede godt i gang, og stablene med prøver hoper seg opp for oss begge her hjemme. Jeg var jo nettop nesten en uke i Norge også, men det skal bli fint å ta en tur til. Vi er Sanne, Bror, MKF Eirik, Mamma, Pappa -også jeg da. Vi skal kose oss fælt på Fleetwood Mac =D, Tate Modern (pappa og jeg i hvert fall) og ellers nyte livet. Det gleder jeg meg til! I morgen reiser jeg til London.

Om jeg bare får kloa i noe puseheklegarn nå, så skal det nok bli ei råd med det meste! Like fullt er jeg i full gang med planer og konkretiseringer av planer hva julegaver angår. Så da er den vel det. Det andre er at hele 6 av 9 ikke tenker på julen i det hele tatt eller synes den er laangt unna. Jeg synes i hvert fall det er viktig å få avklart et par ting, det første er at jeg hadde det veldig hyggelig hjemme i Norge i høstferien. Tiden strekker kanskje ikke til, eller kanskje henger jeg ikke så mye foran dataen, rett og slett? Nå er det jammen for lenge siden jeg har blogget igjen.

1 kommentar:

Tanta'ri sa...

Denne konserten og turen har vi hørt svært lite om..? Alt vel?

klem-klem!