onsdag 25. juni 2008

Tommy`s Holiday Camp II

En snarvisitt til Tønsberg, siden jeg har fri i dag. Måtte jo på biblioteket og sjekke resten av karakterene..! Det begynner å bli noen år siden jeg bodde her, og mye er forandret. Men det er lett å finne frem. Kan ikke si jeg har så mange gode minner herfra, så det er litt rart å være tilbake.

På Hudøy er det stas! Det er elleve kolonier rundt omkring på løya. På Sletta er vi en leder, sju assistenter, ei kokke og 38 6. og 7.-klasse-jenter. Wohoo! Det er relativt mye rettetang- og sminke-bruk vil jeg si, men utenom det er jentene herlige! Så forskjellige, men alle er søte og de er en grei gjeng. Så langt har vi laget kolonisang, vært og seilt, badet, solet oss, fisket krabber, spilt kanonball, laget vennskapsbånd (flettet, tvinnet, makramè -morro for hobby-vibber`n) og selvfølgelig mye mer. Jeg koser meg, Hudøy er en fantastisk fin øy, og i går kveld gikk jeg meg en lang tur da jeg hadde fri. Godt å komme seg litt bort og være litt alene når vi lever så mange mennesker tett oppå hverandre! Må si dette jammen er en fin og annerledes sommerjobb, så langt er jeg veldig fornøyd med valget/ å bli valgt! =D

Adressen min på Hudøy (frem til 4.juli), dersom noen skulle ha interesse av den (hint, hint!)

Hudøy Ferieleir
Sletta koloni
3145 Tjøme

Ingen kommentarer: