onsdag 5. september 2007

Times Like These

Siden sist har jeg fått:
brev, offisiell studentstatus ved UiB, en samboer mindre, en hel haug med pensumbøker (vel dem måtte jeg kjøpe, da..), for lite søvn, en tysker deportert, en slitsom skolestart, masse sol i Italia, vært med på dansesamling på Lillestrøm, kort, ryddemani hatt det koselig hjemme, lekt velkomstkommitè, en trenings-buddy, vært på Stones- og Dandy-konsert, prøvd danseskoene, besøkt familien min i Nederland, et hat for enkelte fag, innsikt, massse applaus (!), sett ut på regnet, et fantastisk, nytt styremedlem, vannblemme, et rulle-joint-kurs for dummies, en haug med danserelatert business å fikse, rocket vilt, noen flere kjente på skolen, besøk, jobbet, vært på sexmuseum, smilt til kamera, kjørt relativt mye tog, blondere hår, møtt en gammel flamme, lært en jazz-rutine, lengre hår, vært på folkehøyskole-reunion, blitt regnet på, kjørt fort i badering, klippet hekken, blitt invitert til et hyttepalass, ræva i gir, snakket med en Weimaraner, vært på Swing cafè, reist masse, spørsmål om oppdatering, fisket litt, romantisert i Moseldalen, funnet en død hund, mange smil, oppgaver å skrive, blitt utnevnt som dronning, spionert på den kjekke naboen, filosofert litt, blitt litt antastet av en neger, en defekt sykkel, mange klemmer, besøkt Romana, en ubrukelig usb-vinglemus, en idè, en pannekake-invitasjon, lekt datatransportør, en utfordring i å finne et nytt sted å bo, skryt for baksten min, mange planer for høsten og noen blåmerker (som vanlig).

Det var alt jeg kunne komme på i farten, tror jeg?








































12 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastisk! Har en følelse av at de ligg bra historier bak mange av de punktan her, men de va ett e la spesielt merke te: "en tysker deportert". Fortell!

Vibber`n i Farta sa...

Hehe, ligger nok en del historier bak, ja.. ;)
Tja, tyskern.. Hmm.. Hva svarer man på sånt? Ble kjent med ham på Kollsnes i vår (oljejobbing), og har vel hatt en greie på gang siden da -men nå har jeg deportert ham... (Men det var den kyniske kortversjonen..!)

Anonym sa...

Look, who's back! Endelig har livet mening igjen - når jeg kan følge med på bloggen din! Har også en del spørsmål til mange av punktene, men tror vi får ta det i et annet fôra.. ;-)
stor klem fra tanta'ri!

Vibber`n i Farta sa...

Hehe, hyggelig å høre at jeg kan være til nytte.. ?! ;) Bare å fyre løs, kan jo hende vi sess NÅR du kommer opp hit til Bergen! Klem tilbake!

Grethe sa...

Endelig! Flotte bilder og kort og grei oppsummering. Nå skal jeg følge med. Klem

Anonym sa...

Endelig ja! Det va mye info på et kort innlægg - eg sett å flir for meg sjøl uti stua, prøv å ikke flir høgt, sia du ligg bære 5 meter ifra meg å søv.. E så gla for å bo me deg og for alt det artie vi jør og ha jort ilag;) Store klæmma fra ho som møt deg på kjøkkene om 7,5 tima:)

Vibber`n i Farta sa...

Hihi! =D
Så heldig jeg er, nye kommentarer og fornøyde lesere! :)
Roomien: du vekket meg ikke ;)Tipper du fikk mange flash backs...! Roma, lalala...

Anonym sa...

Fortsett me sånne innlægg og du vil få en kommentarrik høst;) Vækka deg ikke, men vi møttes på kjøkkene iværtfall:) Bi jærne me deg t Roma ijænn..! Lala Po

Vibber`n i Farta sa...

Hehe, vi får se, vi får se.. ;)
Roma, ja -beste byen =D
See you later, være flink og leke flittig student så lenge du, da!
Jeg glemte nesten alt jeg skulle ha med meg i dag bortsett fra treningstøy.. Bra gjort..?!

Anonym sa...

Hihi, det e bra jort ja - men men, det årdna seg vell på en måte vil eg tru.. No ska eg sætt meg på læsesalen ætter en innholdsrik(!) dag på skola - ha vøre bedøvd i underkjæven halve dagen og hatt en telefonsamtale me ho som va gift me han Arild Nyquist (ikke spør..) See you later ja:)

Vibber`n i Farta sa...

?! Neida, skakke spørre, jeg.. (?!)
Jaja, den bedøvelsen var mindre å lure på :P Men ikke så behagelig for det.. Jeg kjørte badering etter båt i sommer med en sånn bedøvelse som ikke hadde gått helt ut: ekstremsport?!
Og du hadde rett, det ordnet seg fint ;) Nå har jeg danset fra fire til ni.. Litt sliten -godt å komme hjem til grom-samboer`n! =)

Anonym sa...

Hehehe, DA snakker vi ekstremsport ja! Alt det jordiske det årdn seg veit du;) Fra 4 tell 9 ja - du e rå på dansefoten om dagen.. Va godt du kom heim åg:)

Så kjækt at vi har alternative kanala vi kan kommuniser via forræstn.. Eg e innom hær på internettrunden min, så hær kan vi jammen håill kontakten når vi e langt fra kværandre (alt fra nån meter tell kilometer!) Ha en fin dag videre, vænnen. SNakkes i kveill:-)