fredag 14. september 2007

The Chain

Stakkars jævler. Jeg så dem langs veien i dag, hesblesende på fortauet langs en av byens mest trafikkerte veier, kun iført små shortser og t-skjorter i det gufskalde regnet: gymelever ute på løperunde. Gud som jeg hatet gym! Selv var jeg på vei til trening, men var likevel sjeleglad jeg ikke var dem... Offer for en eplekjekk diktators fascinasjon for blodgym...
Jeg løp mens jeg hørte på Fleetwood Mac. Kanskje ikke den mest anerkjente treningsmusikken, men det føltes litt som å fly...
Ganske bra måte å bruke en fridag på egentlig -tidlig opp og trene og så skrive oppgave. Det verste er at jeg mener det -deilig å få gjort noe av alt det en må gjøre og burde gjort. Jeg burde vel egentlig lenke meg til skole-/ danseleder-pulten og bare bli der? Ellers er endelig dansesemesteret skikkelig i gang, og jeg er et offer for salsa-addiction. Det er bare fantastisk! =D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nytt innlægg - sånt lika vi! :-)

Grethe sa...

Hei!
Som vanlig aktiv og strukturert. Ønsker deg en god helg. Klem fra tante Grethe

Vibber`n i Farta sa...

Med tanke på "som vanlig" er jeg litt skeptisk til den siste delen av utsagnet der..
Takk for det, det har den vært så langt, og nå skal jeg snart både swinge og salsaere igjen =)