mandag 4. juni 2007

Don`t Pour Out All The Oil

Med noen velvalgte ord fra Ramones vil jeg kom med en lett oppfrodring til alle dere kjipe skip der ute! Ikke gidd å tømme all bunkersoljen deres utover hele kysten vår.. Det er så sinnsykt mye jobb å fjerne den igjen, skjønner dere..!

Status:
Er ute i Øygarden i strålende sommervær.
Hyggelige mennesker
strevsom, men givende jobb
godt betalt
fri kost og losji
Sommeren foran meg :)
Får ikke lastet opp noen bilder for øyeblikket, men de av dere som er på Facebook finner sikkert noen fine bilder her og der..!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Synd jeg ikke kan legge til bilder her, da skulle jeg nemlig lagt til et bilde der jeg heller ut en hel jerrykanne med olje i havet. Dvs i et hull i isen. Ja jeg vet, høres ikke bra ut. Men vi hadde en presenning under, og vi vaska opp allt etterpå! Var faktisk seriøs forskning på oljesøl i is! :-)

Vibber`n i Farta sa...

Oioi! Forsker-Irene slår til igjen!
Bra dere har litt mer vett en kypriotiske skip... :P Høres jo ut som det er ganske så interessant på Svalbard? :) Nå skal vi ut og fiske! =D

Anonym sa...

Fiske? Kom til Svalbard, ikke mye fisk her.. Eller kanskje, i overført betydning! Hihi! Ta ikkje me dæ fesk te Lofotn! Ok, trøtt nå. Eksamen imårra! Men seriøst, når skal du komme på besøk? Er medunnelig for at du får være på Fedje å gjøre real-time miljøvern!