torsdag 24. mai 2007

Then Came The Last Days Of May

De siste dagers hendelser:

Vestlandsserien, 3.runde ble arrangert her i Bergen nå på lørdag. Fra min stolte klubb var vi en super gjeng av både swingere og Standard&Latin-dansere som deltok! På hylla mi kan jeg skryte av en pokal med "3.plass" på fra Voksen klasse Swing og en sibirtiger (bamse) for 3.plassen i Åpen klasse Swing. Dette var kjempegøy! (Til de som lurer på hva som skjedde, siden jeg tidligere har annonsert at jeg "må prioritere" og derfor ikke skulle delta.. Vel -"noen" hadde visst meldt meg på allikevel!)














På tirsdag arrangerte styret grilling og tullball i gresset for undergruppene i BSI dans. Det var kanon! Etterpå briljerte vi med våre danseferdigheter i regn, akkompagnert av et korps, på Torgallmenningen. Synes det var spenstig av meg å bli med på en vakker Engelsk vals (noe jeg ikke mestrer spesielt godt!) foran alle disse menneskene -og korps - også var vi det eneste paret på plassen! Merker jeg har begynt å bry meg svært lite om sånne ting, hva er det verste som kan skje liksom? Tråkket bare på beina til dansepartneren èn gang..















1. Vals 2. Samba

Og nå i helga får jeg besøk av både Mamma, Pappa, Tante Ranne og Onkel Øyvind! Hipp hurra, gleder meg! Er det dette som kalles eksamensperiode...?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kvalitetssikra og innholdsrik eksamensperiode kalles det;-)

Vibber`n i Farta sa...

Hehe, godt å høre! Ble nesten litt bekymret selv..

romanita sa...

hei my dear - spennende spennende - heieieie... hva gjør du egentlig ikke? du må få en fin uka og ... bare banker på døra :)

glad i deg, romana

Vibber`n i Farta sa...

Hehehe, det skal jeg gjøre! Kanskje ;)
Hihi, nå er jeg ute i Øygarden og graver opp olje -kjmepfint vær, hyggelige mennesker og alt bra :) Enn du, er det jobbing på kontoret?
Løv ju tuu! :D