onsdag 28. februar 2007

Glimpse At The Good Life

Glimt.

Søndag morgen. Veldig tidlig.
Også kalt lørdag kveld – veldig sent.
Zzz. Trøtt.
Vært på en storveis party. Strip(p)e og prikke- fest! Med prikkedøden...

Det var vannvittig gøy, og tok seg egentlig bare mer og mer opp utover kvelden! Etter å ha målt hvem som er størst i kjeften ( for å si det sånn) tuslet vi omsider hjem sånn i femtida etter å ha erklært at festen var over og at det ikke var mer kake igjen.. Byen lå stille på andre siden der vi ruslet langs Store Lungegårdsvann med sikte på sminkefjerner, tannbørste og en oppredd seng.

Hendelser:
Katta til naboen (type svart og hvit, 10kg og rund som en ball) satt to døgn i et tre. Da vi kom ut neste dag var treet hugget ned. Spent på hvordan det ble, om vi mer til katten får se. Det verste er at selv jeg måtte le…

Hørt i løpet av helga:

- Jeg føler meg så lett på tråden, vet ikke om jeg tør å gå ut på byen egentlig.
- Hmmm.
- Kanskje jeg får la være å shave da, det burde jo være preventivt.
- Hehe, ja, godt poeng. Jeg har mensen, så det passer jo bra, no worries, liksom.

Ellers `a? Internett borte. Nice.
Oppgaveinnlevering. Nice.
Blogger streiker.
Men det suser og går! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mye bra filosofier ute å går eller?

Vibber`n i Farta sa...

Hehe, kanskje det..? ;)