torsdag 5. oktober 2006

It never rains in Southern California....

Men det gjør det jammen meg i Bergen..!

Da jeg (rettelse internettleverandøren) ikke har fått fiksa internett hjemme hos oss enda, har jeg ikke fått lagt ut de bildene som ble annonsert – MEN det kommer, det kommer.

Inntil videre kun en liten oppdaterings fra Regnbyen.
Som tidligere nevnt har jeg altså flyttet fra Bartebyen til Regnbyen. Her bor jeg sammen med Åse Kari og Ann-Iren i en kjempekoselig leilighet rett utenfor sentrum – og på lørdag er det faktisk INNFLYTNINGSFEST! Bare å stikke innom altså – tror det kan bli fullt og artig i den lille kåken vår!
Ellers har jeg infiltrert dansemiljøet her i Bergen. I bet you look good on the dancefloor... Well, artig er det i hvert fall !!!
Jobben forbeholder jeg meg retten til ikke å kommentere just nu – selv om det er her jeg faktisk hardt arbeidende befinner meg i min sjette arbeidsuke – og har mottatt første lønning i dag !!! =) Husker vagt at jeg lovte noe om å ta med mine nye medsammensvorne (samboere) ut og spise Sushi..?

Apropos medsammensvorne, det er litt av en overgang å flytte hit til Bergen. Som Beathe så fint sa det: ”Det føles som om hele folkehøyskolegjengen min fremdeles har det gøy i Trondheim – UTEN meg!” Jepp, sånn føles det – men realiteten er at vi nå er spredd for alle vinder.. Hørte jeg samling på Østlandet om noen år..?
Uvant å ikke være student lenger.. Savner biologigjengen! Tok meg selv i å savne realfagskantina og SiT-Tapir her om dagen..! Hehe... Eller, forresten: ”å ikke være student lenger”.. teknisk sett er jeg fortsatt det gitt – meldt meg opp i noen fag ved NTNU ( UiB ville visst ikke ha meg –sent ute? Det har vi ikke sett..!)– om jeg skal ta dem eller ikke er et stadig tilbakevendende spørsmål.. Men inntil videre er min studentstatus i hvert fall intakt! :P

For øvrig setter jeg nesen mot Ås/ Oslo/ Moss om knappe 11 dager – blir fine greier!

Vel, ser dere på festen på lørdag, da?
- Party lights, I see the party lights (They`re red and blue and green)…

Vibeke

PS: For de som er opptatt av vær og sånt (og det er jo noen av dem, jeg nevner ikke navn…) – så begynner det å bli bra med høst her i Bergen… Brrr…

Ingen kommentarer: