tirsdag 22. august 2006

Hei, Jeg Er Tilbake (de Lillos)

Det var jammen på tide, sier noen.
Har du vært borte?, tenker andre.


Siden sist har det vel kort fortalt skjedd litt av hvert. Kanskje ikke overraskende, da denne bloggen ikke akkurat har vært plaget med hyppige oppdateringer det siste året/ halvannet!


Velvel, gammel blogg -nytt innlegg ===> oppdatering på gang.



Sommeren: I sommer har jeg cruiset highwayene i Statene en par måneders tid. Hva kan man si? Det har mildt sagt vært en opplevelsesrikog spennende sommer! Skal etterhvert legge ut bilder i en mappe lenger ned... Før jeg returnerte til dette lille, sære landet, tok jeg en tur til Sveits, hvor jeg besøkte Romana. Det var kjempefint å se henne igjen! Bilder fra Sveits kommer også til å bo lenger ned...













Forsmak på bilder...


I skrivende stund: I helga feiret Mamma og Pappa sølvbryllup med en stor fest med familie og venner til stede. Jeg var da toastmaster, og det gikk faktisk veldig bra! Det ble til og med påstått at jeg var morsom! Selve festen var svært vellykket, og så også det påfølgende nachspielet her hjemme... Fine fine familien, sier nå jeg bare! :) (Eller du kan dømme selv utfra egen bildespesial som snart kommer lenger ned...)



Forsmak på bilder...

Ellers er det ikke så mye som skjer i Moss for tida, men til helga setter jeg kursen mot Bergen! Da skal jeg flytte inn i en leilighet jeg ikke har sett med ei jente jeg aldri har møtt (Og ei jeg kjenner sv. godt ;) ) i en ny by -OG starte i en jobb jeg ikke helt vet hva går ut på.. Med andre ord: dette blir bra! Nærmere rapport følger!!!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Se her ja, se her ja! Oppdaterings!
Mr Niceguy

Anonym sa...

Wow! Så bra at du oppdaterer! Du må gjerne komme med flere detaljer fra USA-turen din da :) Lykke til med jobben, går sikkert knall!

Anonym sa...

Hallooo-oooo, det er liksom meininga å oppdatere litt jevnlig da! :P

Anonym sa...

Hallooo-oooo, det er liksom meininga å oppdatere litt jevnlig da! :P

Vibber`n i Farta sa...

Joda, joda.. Men har ikke fått internett hjemme enda, skjønner du! Men har nå snikblogget litt på jobben...

Anonym sa...

Fibbe...

husk å melde deg på ditt lokale kontor om ellefe(?) dager.
Du har ikke fått pillene dine de siste par ukene og fi er litt nerføse for deg her.

Kom oppom æ, kanskje a Helene er rundtomkring også.

Vibber`n i Farta sa...

Hehehe, ingen dum idè..! Skal ikke se bort fra at jeg dukker opp i det særs fine huset på øya! ;)

Anonym sa...

Halla Vib :) Så kjækt å sjå at d va oppdatert hær; eg hadd jo jedd opp å sjækk bloggen din.. Men eg ska låv deg at den bi en vekti del av min faste internettrunde hæretter! ;) Høres jo ut som at du har d bra i Bergen forræstn; d gleda mitt NORDNORSKE hjærte! (Du ha ikke nævnt at du kall deg for en VÆSTLÆNNING enno, men no e d jo nævnt og da bi d nok ikke glæmt..)

Må få sagt at d e en glede å bo ilamme deg; vi har d jo knall ilag (ikke d at d kom som en overraskelse, men..) Gled meg t du kommer heim; e jo mye som skjer næste uke da... Tænkt forræstn på d me syklubben: Gleda meg, men d e muli eg kommer t å slå på TV3 21.30 på mandag.. Rægn me du ikke har nå imot d ;)

Fikk ikke tell å skriv kommentar under andre innslag forræstn, hmmmmmmmmm...

Jaujuau, no e d vell på tide å kom seg på læsesaln? Kos deg masse på Østlandet i hælga! :) Keep in touch! Ska rapporter deg om d skjer nå spennanes og eg rægn me d e gjensidig, hohoho..

Anonym sa...

Heihei, jeg får ikke til å legge igjen kommentar til noen av de nyere innleggene, som Åse Kari også har nevnt..

Firkanta øyne kan ikke jeg skryte på meg, men de blir sikkert trill runde av å stirre i mikroskop for å telle rotatorier og alger..

...ikke at jeg gjør det i timesvis, men man må jo få klage litt...

Håper dansetreninga gikk bra og at du klarte den fine balansen med streng og rettferdig.. hørtes krevende ut.. :P

God langhelg og lykke til på kurs i hvert fall! BRa du oppdaterer litt igjen, vi gleder oss alle til du får installert internett så oppdateringer kommer hyppigere og vi får sette bildene :) (ok, snakker egentlig bare for meg selv, men er man schizofren så er man schizofren. Og er man det ikke så kan man i hvert fall late som.)

Vibber`n i Farta sa...

Hmmm.. Jepp, rare greier det her.. Hvorfor det går an å kommentere noen innlegg, men ikke andre.. Prøvd å pønske det ut og har trikset litt på templaten -uten resultat.. Tror jeg skal sette en venn og "utidig-oppførsel-fra-websidens-side-"-kurerer på saken... eller no`..
Godt at du/dere gleder dere til bilder etc ;) Hehe