onsdag 25. oktober 2006

My hometown

Må si jeg finner det ganske fascinerende hvordan et helt lokalsamfunn kan lage oppstyr om en elg det uendelige.
http://www.moss-avis.no/apps/pbcs.dll/section?category=Nyhet&Profile=1100

For all del, jeg er jo selv dyreelsker av rang, og en hvit elg er jo ganske stilig det.
Hvorvidt elgen bør få leve eller ikke er sikkert en fin ting å diskutere ved kjøkkenbordet, men som biolog synes jeg de likegodt bare kan ta å skyte den jævla æljoksa. Om vi ikke allerede hadde utryddet nærmest alt som kunne krype og gå av potensielle elgspisere, ville ikke den albinoelgen blitt særlig gammel i utgangspunktet…

Elg-t-skjorte anyone?

http://www.moss-avis.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20061016/NYHET/110160021/1100/Nyhet

5 kommentarer:

Anonym sa...

Wow! Må si jeg er imponert! Hele TO oppdateringer siden sist jeg var innom her! Håper dette tyder på at jeg bør ta med bloggen din i min daglige surferunde igjen! :)

Helt enig angående den elgen btw.

Og, uhm.. har du nylig hatt bursdag..? Gratulerer med overstått..? :)

Anonym sa...

Hoppsann, trodde heller ikke du oppdaterte så ofte, så derav få kommentarer sikkert.. Hvite elger er søte, ingen grunn til å spise dem. Bortsett fra at hvitt kjøtt skal være noe sunnere? Kyllingelg?

Vibber`n i Farta sa...

norun: Hehe, vel -godt jeg fortsatt kan overraske.. ;) Ble nesten overrasket selv over oppdateringsfrekvensen her! Og ja -skal prøve å leve opp til de strenge (? )kravene for å inngå i den daglige surferunden... :P
superirene: Har nettopp fiksa at det går an å kommentere (igjen), så har dessverre ikke vært mulig å kommentere tidligere uansett... Men nå har flinke meg fiksa det -heelt sjæl..! :D Men mente egentlig mest kommentaren på bloggen DIN (http://feskslo.spaces.live.com//)om bloggen min, hvor det står som beskrivelse: et år siden siste oppdatering! :P
Hmm.. VELDIG godt poeng angående den elgen -hvitt kjøtt ER jo veldig bra?! Kan forresten legge til at "ønsket mitt" nesten gikk i oppfyllelse i dag morges, da faren til en venn av meg nærmest sneia Albin med drosja si.. Men ble ikke noe hvitt kjøtt denne gangen gitt (heldigvis for mannen, bilen OG elgen...)
Ha det kult på Halloweenfest båda två, forresten! ;)

Anonym sa...

Høres bra ut! :) Og ja, det er veldig strenge krav.. ;) Satser selvfølgelig på at halloweenfesten blir superduper, uten å egentlig ha noe særlig forventninger. Forventninger er fyfy.

Vibber`n i Farta sa...

Forventninger ja... Evil oppfinnelse! Synes det hørtes litt kjedelig ut med hun Paris Hilton-dama jeg da..