mandag 8. juni 2009

BLOCK Rockin` Beats

WARNING
Det sies at blogspot.com for tiden er sensurert i Kina.
Dette innebærer at redaksjonen på ubestemt tid ikke får tilgang til denne bloggen.
Men tro ikke at redaksjonen lar seg stoppe så lett. Med mindre de sensurerer hotmail og gmail igjen også, vil redaksjonen etter beste evne rapportere fra Kinaland. Om nettopp DU ønsker å motta bloggen i mailform, send en mail til viviciana ætt håttmail dått kåmm, eller føy til mailadressen din i kamuflert form (for å unngå spam), som en kommentar til dette innlegget, så skal vi se om det kan la seg ordne. Om du ønsker kort (i posten) kan det være en idè å sørge for at redaksjonen for postadressen din også på et vis, med mindre du innerst i hjarterota vet at du sikkert står oppført i redkasjonens adressebok et sted.

8 kommentarer:

Tanta'ri sa...

JA! Vil ha ALT! tror du har de fleste data! Jeg ønsker deg all hell og lykke på reisen! Og gleder meg til å lese rapporter - og ikke minst til å se deg når du kommer hjem igjen!!
kram-kram!

SuperIrene sa...

Yey, æ vil ha oppdatering. Om du ikke har adressen min, nåkka æ trur du har? Så e det iallefall, irene_andreassen ætt håttmail dått komm :-P

Sensurering altså.. sku tru det va Nord-Korea du sku te! Hehe.

God tur!! :-) Pass dæ førr episoda med ekstrem luftforurensning i form av kullstøv. Bruk munnbind - så slipp du KOLS!!! :-P

Vibber`n i Farta sa...

Rannis: stemmer, jeg har nok alle data (Eg vet ko du bor, bø), så det skal nok la seg ordne.
Superirene: you`re on my list =)

Nina sa...

ok, jeg vil ha mail: nki044 aett student dott komm. Flyturen kommer til aa gaa kjempefint selv om det datt ned det airfrance flyet. jeg floy med hjertet i halsen tre dager etterpaa, men det gikk finfint!:) Er visst veldig mystifistisk rart at det flyet datt ned i det hele tatt! Skal fly innenriks i Thailand paa fredag..skummelt! Saknar deg:)

Nina sa...

oh, jeg glemte at adresse er jo nki044 aett student dott uib dott no.. men det visste du jo..

svakaffi sa...

YEAH ||| I want you back with another of those BLOGG rockin beats! yeah, I wants it @ svakaffi(at)gmail.com

Anna sa...

heeey, good news: æ stod opp i mårrest, å blogspot e åpna igjen, ergo, du kan fortsette å bloggføre mens du befinn dæ i kina, yey!! :) gler mæ te du kjem! klem

Unknown sa...

Jeg kan glede deg med at i Hong Kong er blogspot konstant åpen, så herfra skulle det ikke medføre vanskeligheter å skrive hjem om hva som skjer. Tror de stengte det meste av sosiale nettsteder, blogger, debattforum etc på fastlandet i forrige uke av redsel for eventuelle fjerde juni-markeringer, men det bør vel være oppe igjen nå.