onsdag 22. april 2009

On The Way Home

Jeg har vært litt sånn halvrastløs i det siste. Vil blir helt frisk igjen og løpe land og strand rundt! Nå skal jeg jobbe hele too dager til -så har jeg to uker ferie!!! Eller jobbe.. I morgen skal jeg på tur til Archeon med favorittklassen min hele dagen. =) Min første klassetur som lærer! Det blir jo spennende! =) Så er det bare eeeeen dag -og så er det helg og fri og hipp hurra i Amsterdam -og en dag eller to til -sååå reiser jeg hjem til Norge! I kofferten pakker jeg ned finværet herfra, stroopwafels og kjæresten min, så alt tyder på at det blir et bra opphold i moderlandet!

6 kommentarer:

Tanta'ri sa...

God tur hjem! Gleder meg til å se DERE! :-)
klem-klem!
(og ikke glem finværet, solen er her, men vi mangler en del grader..)

SuperIrene sa...

Ikke send finværet til Trønderlag. Jeg vil ha regn og kaldt frem til 15.mai. Statistisk sett er det ca. like mange regn dager og sol dager hver år, så dvs. jo mer godvær det er når jeg _må_ sitte inne, jo mer dårlig vær er det når jeg endelig får fri.. :-(

Vibber`n i Farta sa...

Tanta 'ri:
Faar se om det blir noen ordnings med det! =) PS: det viser seg at nestennavnebroren din ikke er saa begeistret for reker...

SuperIrene: Ja, but off course! Men om jeg tar med finvaer herfra, og slipper det loes i mosseomraadet -saa sender du finvaeret fra troendelag nedover i tillegg -DA maa det blir bra! Saa kan du evt faa litt finvaer herfra ved en senere anledning?

Tanta'ri sa...

jasså ja.. Kresen.. ;-) Bare vi har nok cava/cremant - så er det samma med maten.. Blir vel noe kjøtt og poteter og noe grønne greier. Han ække veggis vel??

Nina sa...

god tur!! Have fun i moderlandet:) Er litt lei meg for at du skal til norge, men ikke til bergen.. spesielt etter den koselige msn-praten her om dagen!

Vibber`n i Farta sa...

Heihei! Rusen takk =) Gleder meg veldig! Ja, synes også det er litt rart, skulle helst fått til begge deler! Men til sommeren, vettu -da! =D