onsdag 8. april 2009

Family Tree

En liten post her fra rommet mitt, mens jeg venter på at Mamma og Pappa skal kjøre inn på gårdsplassen her hvert sekund. Gleder meg sånn til å se dem igjen! De kommer hit i dag, og blir til tirsdag. I morgen kommer bror også! =D Må si jeg begynner å merke at det er lenge siden jeg har sett dem nå! Men om få strakser! Og så om tre uker skal jeg en tur hjem -blir bra! Har ikke hjemlengsel egentlig -bare sånn jeg får i Bergen /(trondheim/etc) noen ganger også, at jeg savner familien og må hjem og sjekke at huset står og alt er fint, og så kan jeg dra igjen. Etter en stund.

Etter neste uke trenger jeg ikke undervise den "morsomme" klassen lenger heller. Jeg er veldig fornøyd med avgjørelsen, må jeg si. Fått masse støtte av engelskseksjonen på skolen. Alle sier jeg ikke burde hatt den klassen i utgangspunktet, og er sure på ledelsen. Den klassen har nemlig stempelet: "ingen nye lærere skal settes til å undervise denne klassen". Oi, nå kommer mamma og pappa! Må løpe! Had et! Hurra!

Ingen kommentarer: