torsdag 9. april 2009

China In Your Hand

Det blir en del korte poster her fra rommet nå for tiden.

I natt har jeg sovet godt -ordentlig godt -for første gang på en måned. Jeg våknet av meg selv fem på ti, og var godt fornøyd med det. Jeg har fikset litt av hvert som har hengt over meg en stund, eller heller lurt i bakhodet. Jeg har blant annet bestilt meg billett til Kina! For den nette sum av 4500kr flyr jeg nå til Alf Martin i Hong Kong den 11. juni, og fortsetter rundt den 20. til Kun Ming og Anna. Så blir det å kikke litt rundt der, før det blir backpacking med Anna og Kristine i Annas regi -noe som bare MÅ bli bra. Hadde ingen idè hvor lenge jeg skulle bli, men 2+2 er fortsatt 4, og jeg vil jo gjerne ha litt tid i Norge i sommer også -og med kjæresten, så da blir det retur 11. juli. Gleder meg! Ah, heeerlig å endelig ha bestilt billetter!

Har også booket billett hjem fra Norge 10. mai, så da kan jeg være på konfen til mine to kjære kusiner den 9.mai. Må bare bestille turen til Norge snart.. Har to uker Tulipanferie!! Men kan jo selvfølgelig ikke bestemme meg for når jeg drar hjem.. Jadda! Ordner seg!

Nå skal jeg på skolen og undervise begge førsteklassene mine. De skal ha prøve halve timen. De er så søte (og vrimopeiser i blant..)! Men SÅ opptatt av karakterer! De går jo i førsteklasse på ungdomsskolen, og da er karakterene kjempeviktige her, de bestemmer hele fremtiden din! Stakkars. Så de er som regel rimelig stressa og gira på å gjøre det bra når jeg deler ut prøven. Håper det går bra i dag. Er litt pes at timeplanen min er sånn at jeg alltid underviser dem i den siste timen deres på dagen, når de er slitne og ukonsentrerte. Men merker allerede at jeg er lysere til sinns med tanke på at jeg skal jobbe litt mindre nå fremover, og har masse å glede meg til! Ha en (fortsatt) strålende påskeferie til dere som har sånt (det driver vi IKKE med her, må du tro!)!

Ingen kommentarer: