mandag 13. oktober 2008

There She Goes Again

Jippi jaja
jippi jippi ja
jippi jaja
jippi jippi ja
jippi jaja
jippi jippi jaja
jippi jippi jaja
jippi jippi ja

Oi, det så jammen mye rarere ut skrevet enn det hmm.. Høres ut når man synger det?
Hipp hurra i hvert fall. Om to uker så reiser jeg hjem! Endelig! Ja, ikke for godt altså, men jeg skal en tur hjem, og det gleder jeg meg veldig til! OG så skal jeg prøve meg som vikar på Danielsen Intensivgymnas i fire engelsktimer på onsdag. Det blir spennende. Jeg var og snakket med en veldig hyggelig vikaransvarlig der i dag, og han kunne opplyse om at lønna var sånn 400 kr timen. Jippi jaja jippi jippi ja (osv. -du skjønner tegninga..). Kanskje jeg faktisk for første gang får føle at jeg virkelig kan tjene penger til livets opphold? Ikke det at jeg ikke har jobbet noe før i mitt liv, jeg er jo til tider ganske arbeidsom. Men oioi nå snakker vi. Which reminds me: om 49 dager er jeg LÆRER! Aiaiai, kommer fortsatt ikke helt over det.

Forresten, nå er jeg back on track. I dag har jeg lest, undervist, lest, skrevet oppgave, laget god middag, trent, bestilt billetter hjem, hatt en hyggelig samtale med skumle-veilederen OG fått vikarjobb. Jippi jaja osv. Ja, og hatt litt dårlig humor, da. Men det var vel strengt tatt ikke noe nytt?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Oioioi, så utrolig effektiv du har vært! Det får´n si... ;) Gleder meg til du kommer til Moss! :)
Klem fra fru rødtopp som fortsatt er parkett-separert og drar til Oslo og dater mannen sin, akkurat som i gamle dager (er nesten nyforelsket igjen)... ;)

Vibber`n i Farta sa...

Takker, takker. Var ikke så verst imponert selv heller, faktisk. Dating er jo ikke dumt,hehe ;) Gleder meg til å se deg!

Grethe sa...

Hei!
Blir i godt humør av å lese dette. Har du søkt på jobber?
Klem fra tante G

Vibber`n i Farta sa...

Heisann! Så bra! =)
Nei, det driver jeg ikke med...
;)

Anonym sa...

Penger, penger, penger..?
Når ble du så opptatt av penger?

Vibber`n i Farta sa...

Penger? Jeg har da alltid vært kapitalist... Nei, eh -vet ikke? Ler mest av alle uvettige "luksusfelle"-mennesker.. Men det er klart -utsikten til å faktisk tjene noen penger en vakker dag er jo ikke forkastelig...