tirsdag 20. mars 2007

The Last High

Rart hvordan ting snur -noen ganger så fort, så fort!
Nå er jeg veldig glad! Kom akkurat hjem fra en kjempeartig Boogie-trening -hvor jeg faktisk hadde noe _eneeergiii_ i det hele tatt, for første gang på lenge! :D Nå er vi blitt en hel gjeng som skal reise til Snøhetta sammen -totalt 7 par for øyeblikket! Gleder meg masse, det blir helt sikkert en sosial og hyggelig tur. Selve konkurransen kommer nesten i bakerste rekke, har ikke noen andre ambisjoner enn å "gjøre så godt jeg kan" -noe som ikke nødvendigvis er så veldig godt... ;)
-Men tenk så gøy, da! Det er en heeel dansehelg! Og både fredag og lørdag er det sosialdansing på kvelden, hvor "alle danser med alle" -verdensmester som nybegynner.
På vei hjem gikk jeg og hørte på Thirteen Tales From Urban Bohemia. En stund siden sist, men Ooooo, kommer bare ikke over hvor bra den cd`en er en gang! :)
Til og med Psychodama på Rema 1000 (ikke hørt om? Les andre avsnitt her og punkt 4 her..)var hyggelig da jeg stakk innom for noen nødvendigheter! Riktignok trillet tomatene ut av posen og nedover trillebåndet etter at hun hadde bipet dem, men det var vel strengt tatt min, og ikke hennes feil (siden jeg av resirkuleringsmessige årsaker ikke knyter igjen posene så hardt..).

Med andre ord. Life`s a bitch -noen ganger. Andre ganger: =D

7 kommentarer:

Anonym sa...

Du får ha lykke til i konkurransen! Eller break a leg som de sier..? :P

Vibber`n i Farta sa...

Hehehe, takk for det!
Er jo en stund til enda da -etter påske -men litt stress m. øving siden en danser med partner og jeg skal til Moss hele påska.. ;)

Anonym sa...

Hehe. Har partneren din større ambisjoner enn å bare gjøre sitt beste da? ;)

Vibber`n i Farta sa...

Hmm.. Tja, litt mer enn meg, kanskje. Men siden det var han som spurte meg om å bli med, så vet han jo hva slags utgangspunkt vi har i hvert fall! ;)

Anonym sa...

Så bra at du er gla igjen! Det er jeg også. Det er sol, matten er ikke fullt så uoverkommelig igjen, jeg skal ikke på jobb før på onsdag og jeg har en halv pose marshmellows i skapet!!

Anonym sa...

Siste oppdatering 20. mars! Har du gått i hi!??? Eller har studiene tatt deg?? klemmmmmmm!

Vibber`n i Farta sa...

SuperIrene: Ja, det går opp og ned her i Verden.. Fint at det går bedre med matten, håper du får en bra påske -kanskje du kan grille marshmallows i finværet -til penusmlesinga? ;)

Anonymous (yeah right.. ;)) :
Jeg ser den, jeg ser den... Var studiene ja, blant annet... Og hi! Men det skal nå sporenstreks rettes opp!

Sporenstreks er et undervurdert ord...