søndag 30. august 2009

Little Bit

Jeg fikk bare lyst til aa skrive et par setninger. Jeg gleder meg saann til aa flytte inn i den nye leiligheten! Og grugelder meg til aa moete klassene mine, det blir spennende! I morgen er det nok en infodag av et slags slag, foer det virkelig begynner paa tirsdag. Wish me luck!

PS: Takket vaere snille foreldre som triksemikset kodene har jeg naa igjen tilgang paa MIN ID-koder. Det er faktisk ganske praktisk aa ha, for de som maatte lure paa det. (snille foreldre ogsaa, forsaavidt!) Da slipper man for eksempel aa faa tredje gangs advarselsbrev fraa en sint Laanekasse...

6 kommentarer:

Anonym sa...

jeg ønsker deg lykke til imorgen , min elskede datter. klem david

Vibber`n i Farta sa...

Tusen takk, Mr Bowie! =D

Anonym sa...

Masse lykke til!!!

Klem fra fru rødtopp

PS: Vi kommer på besøk altså, men André må finne ut når og evt om han skal til Spania (igjen) for å pusse opp leiligheten...

Vibber`n i Farta sa...

Tusen takk!
Weee! Besoek!! =D
Gleder meg! Vi finner det ut! ;)
Stor klem

svakaffi sa...

gode ønskelykkinger fra vestenfor grensen.

Tanta'ri sa...

Nå venter vi på oppdateringer fra det helt nye livet - som lærer OG samboer! :-)
God helg til dere!
stor klem!