mandag 15. september 2008

Ogden`s Nut Gone Flake

For de av dere som har fulgt med her en stund husker dere kanskje vagt noe om et bilde jeg drev og malte i vår -eller i hvert fall en slags malevirksomhet jeg drev med. Vel, bildet skulle altså være en bursdagsgave til Pappa -litt forsinket sådan. Men det kunne jeg jo ikke skrive her! Men i juni fikk han altså endelig bildet, som er en slags subjektiv tolkning av min idè om hans musikkinteresse... Og sånn... Med visse mangler da, selvfølgelig! Man er jo ikke synsk heller... Pappa ble i hvert fall kjempeglad -og bildet var ikke bare et maleri, men delvis en gåte. Finner du mange artister/plater/sanger? Og ja, et noen burde vel ikke være så veldig kamuflert...

6 kommentarer:

Anonym sa...

veldig fint maleri har du laget det?
helt utrolig.

Vibber`n i Farta sa...

Hmm.. Ja? Det har jeg visst, nå som du nevner det. Takk for det.

Anonym sa...

Jeg ser jo at det er Bowie og sånn...

Vibber`n i Farta sa...

Du ser det, ja? Ikke dumt, ikke dumt. =)

Anonym sa...

Dritbra!

Anonym sa...

Oi stilig