torsdag 1. mai 2008

Nightshift

-Hvem er det?
-Noen som kjenner en som kjenner noen som bor her.
-Enn du?
-Jeg kjenner hmm.. sånn ca 70 som kjenner noen som bor her..! Og forsåvidt alle som bor her...
Superhumor en onsdagsnatt..

Det var ingen flere glass eller kopper igjen, så det ble bokstavelig talt SKÅL!

Stakkars jævel. Det var ingen som visste helt hvem han var -eller dvs -noen mente han hette Tim. Han var full, sovnet ved kjøkkenbordet som et vrak. Våknet litt innimellom, men registrerte ikke alle de fine tegningene han hadde fått rundt om på kroppen, signert ulike kunstnere. De fleste var riktignok i ansiktet. Men likevel. Jeg var glad da jeg kunne ta følge med en kompis hjemover og bare la meg sige hen til bloggingens forunderlige verden.

Alt i alt en flott natt-til-første-mai/ avslutningfest i kollektivkåken i nygårdsgaten. Och jag fick talat jättemycket svenska! Vohoo!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag e inte sjuk..

Slemminger mot han ukjente festdeltakern da! Typisk greie det der, når man sovner på fest. Og våkner fyllesjuk og jævlig dagen etterpå, og vil bare skyndte seg hjem, og glemmer å se seg i speilet først..

Trivelig å treffe på 1.mai toget med kunst i panna liksom! :-P

Happy fridag! (som om det er noen forskjell fra alle andre dager for en student)

Vibber`n i Farta sa...

Hehe..!
Ja, det var slemt.. Det hjelper kanskje ikke så mye å si at jeg ikke tegna -ettersom jeg for eksempel kom med utsagn som "Oi, se -han har jo ingen tegning i panna -stakkars panna.." Hvorpå noen selvfølgelig straks tegnet de fineste tegninger. Det var i det minste _ikke_ sprittusj da...

Nei, du sier noe. Burde selvfølgelig vært flittig og skrevet oppgave i dag, men bestemte meg at livet ble altfor kjedelig av det -så jeg dro hjem helt plutselig :)

Anonym sa...

Hallooo? Nå er jeg liksom midt inne i eksamensperioden, og regner med det er flere med meg, som faktisk trenger litt avbrekk i form av blogglesing. Det har ikke kommet noen ny post her på, la meg se..., OVER TO UKER!!!

husker du den lille samtalen om psykisk helse? husker du det? Og vil du se til å ta hensyn eller?

Vibber`n i Farta sa...

Hei og hei og beklager mitt fravær! =)
Det er nok flere med deg som er inne i eksamensperiode ja -jeg for eksempel! Men jeg skjønner jo at dette på ingen måte er noen god grunn for å skofte mine plikter som bloggunderholder eller hva en skal kalle det! Det er jammen godt jeg har deg, frustrert og nevrotisk kjemieksamensleser, former known as superirene, slik at jeg blir minnet på mine forpliktelser! Jeg lover herved dyrt og hellig (?) å sporenstreks, hvertfall snart, legge ut et nytt innlegg! Jeg kan imidlertid ikke garantere for interesse-faktoren i nevnte innlegg, men noe skal nok redaksjonen få til! Lykke til med kjemieksamen -og håper din psykiske helse blir bedre med dette!

Vibber`n i Farta sa...

Og jeg kan forresten informere dere andre muligens frustrerte lesere der ute om at det hjelper å klage... Eller altså -kommentarer øker bloggefrekvensen..!