mandag 24. mars 2008

Hva med trommesettet?

I det siste har Mamma fått seg en ny hobby. Hun selger ting på finn.no. Hun vurderer nesten å skaffe seg et skilt med "Torill -salgssjef" til bruk når folk renner ned døra vår etter ting hun har lagt ut for salg. Lurer på hva som mangler neste gang jeg kommer hjem? Senga mi?

Påsken har vært finfin, må jeg si. Ganske lang og avslappende og aktiv på samme tid :)
Litt oppgaveskriving har det blitt, men mest sosialisering med venner og familie, lange gåturer i vårskogen på dyretråkk med fuglekvitter og sol -så trasking i snøen med lue (hva skjedde med påsken på østlandet...?), trening, litt vin, latter, skrøner og fortellinger fra gamle dager, en del kokkelering, litt vasking, påskelamsteking og impulspotetstapping, kafèbesøk, kverulering, god mat, spill, venner og freias lilla påskeegg (eller de har i hvert fall lilla kartong...), pusekos og -lek, bursdag!, musikk, quiz og litt latskap. Men det må jaggu værra lov når det er ferie og greier!

Så nå er det retur til Bergen og ungdomsskolen, universitetet og oppgavene.. Men først og fremst det glade kollektivet, oppdaterings, danseaction, spinning og hipp hurra! Eller no`..
Vel, blir mye å gjøre fremover, men det skal vel gå på et vis, det bruker ofte å gjøre det :) Gleder meg til sommeren, jeg -hvem blir med på tur?!

6 kommentarer:

Kristine sa...

Velkommen tebake gudle! :0)

Vibber`n i Farta sa...

=D
Tusen takk! Gleder meg til vi sees!

Nina sa...

hahaha.. jeg må le litt for meg selv når jeg ser for meg situasjonen som vil oppstå når Torill-salgssjef har tatt litt av, og solgt senga til vibeke på finn.no:) dette blir som reklamen!!

Toppers å ha deg tilbake etter påskeferien:) Takk for en koselig kveld.. med litt for mye smågodt!

Vibber`n i Farta sa...

Hehe, ja nå er visst pappa på speider`n også..! Men i følge kilder har ikke senga måttet bøte med livet enda..

Gøy å ha deg tilbake også! =D Takk for en fin tur i dag, godt du redder meg fra showlivets luner eller noe i den dur :P

Anonym sa...

Jeg blir med på tur! :-)

Vibber`n i Farta sa...

Gjør du? Så kjekt da!
Når drar vi, hvor skal vi? :D