torsdag 24. januar 2008

Copy Cat

Kopiere, systematisere, sondere...
KVERULERE!

Det er så fint når pensum er spredt over det ganske land -eller i hvert fall på 4 forskjellige fakulteter spredt rundt i byen; ti sider her, et kapittel der, noen teorier under der og noen linjer nedimellom og rundt.. Før fikk man visst kompendium, men det er jo klart -man lærer jo så utrolig mye mer av å bruke timevis på å sanke alt stoffet selv!! Jadda!

Det var dagens frustrasjon. Ellers går det riktig fint på PPU =)
Den første uken var en introduksjonsuke med mange inntrykk, nye folk og nye tanker. Både klassen og gruppen jeg er på og ikke minst læreren er veldig bra, så jeg trives. Det er ganske lett å bli kjent, og selve studiet virker som en prosess fra ende til annen. Det blir sikkert nok å gjøre, det er det allerede! Men det virker som et utrolig bra opplegg og jeg tror man står sterkt rustet til å prøve seg i sitt nye yrke når en er ferdig.

Ellers? Trives godt her i leiligheten, og rommet ble liksom mitt med èn gang -det er et bra rom, rett og slett! De nye samboerne er også veldig hyggelige, tror vi kommer til å få det fint sammen her! Men ellers har jeg vært litt (for) stresset i det siste -og syk. Skjønner ikke det, jeg var aldri stresset før? Jaja, når neste uke er over skal jeg være glad. Men akkurat nå driver jeg og pakker til dansesamling i Lillestrøm i helga! Det er litt trist at det er meldt så fantastisk vær over Filefjell... Men vi får satse på at alt går bra, så blir det en knall helg! =D

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei!
Hørte om helgen som ble litt annerledes enn planlagt. Sånn er det altså å bo på vestlandet. Glad for å høre at du har det bra. Ha en fin uke. Klem fra tante G