onsdag 18. april 2007

No Reply

Jeg tror jeg på et eller annet mystisk vis har blitt rammet av en eller annen slags skrivesperre. Innboksen fylles opp og meldinger tikker inn, men det er visst ikke alltid så mye svar å få…

På fiksemikse-fronten går det imidlertid langt bedre. Det gikk plutselig opp for meg at ledervervet i BSI dans er ganske krevende. I hvert fall om en skal få til noe konstruktivt, og det skal en jo! Med semesterslutt om kort tid er det mye som må kartlegges og planlegges for neste semester (trenere, lokaler, treningstider, fester, hytteturer og andre sosiale happenings). Og med en avslutningsfest på trappene, og en del andre ting jeg engasjerer meg i gjennom dansegruppa, er det nok å gjøre..! By the way: noen som har noe konstruktivt forslag til artig sang å danse til, som alle kan, men som ikke passer bedre til èn av dansegenrene salsa, swing eller standard&latin..? Jeg har visst sagt jeg kan fikse musikk til en Jack & Jill –konkurranse vi skal ha på lørdag…

Ellers går det bra, tror jeg. Har selvfølgelig en del å klage på (klisjèen kan ikke klage” er jo bare tull!), men sånn egentlig er det vel mest manglende søvn som gjør seg gjeldende. Livet mitt er til tider både sosialt, artig og interessant –believe it or not! Jeg bare glemmer helt bort å skrive om det her… ;) Så når det endelig kommer noe jeg faktisk har skrevet inn her, blir det bare oppsummerings-svada. Kan jo også tenkes at det er den ekshibisjonist-fremkallende, sniketendens-økende og litt teite ”feisbuk`en” som har noe av skylda… En leser ikke aviser på nett lenger, liksom –en leser newsfeeden på ansiktsboka si.. Et stormskritt mot et enda mer navlebeskuende og klikkete samfunn? Litt underholdende, men svært vanedannende..

11 kommentarer:

Anonym sa...

Og ikke engang en sangtekst som overskrift.. Nei, det er litt labert fra favorittbloggeren min om dagen! Men, fint å se at du er tilbake og ved godt mot! :-)
klem-klem!

Vibber`n i Farta sa...

Oi.... Det var labert..! Sier noe om tilstand da blogginegne inntraff..? Skal sporenstreks få gjort noe med det, altså -skal bare komme på en først! Men ellers: takk for det! Hjelper med litt skaiping vettu ;)

Anonym sa...

Kjenner til det der med facebook, faen altså, deres feil. Hadde jo bestemt meg for å kutte ut helt, og var på god vei, men neeeeida. Vibeke bare: kom igjen da, bare en gang til, vet du har lyst osv.. Nå er jeg hekta. Hver dag må jeg ha en dose med facebook. Det går utover skole, husarbeid, jeg vanskjøtter Rago og Tore. Hvordan skal man komme seg ut av dette hælvete?? Det burde ha funtes en facebook støttegruppe for de som ønsker å bryte ut..

Vibber`n i Farta sa...

Hihihi... Alt er min skyld..? ;) Jess, det er ikke greit dette Facebook helvetet..? Hva om du lager en ny gruppe da, Irene: "Vi som burde på Facebook rehab." eller "Say no to facebook" og invitèr alle nye facebookere inn før de går i samme fella.. Det kan jo hende det er håp for andre, om det ikke lenger er det for oss....

Anonym sa...

En som heter Dag har starta gruppa "få Dag ut av facebook" eller noe sånt.. veit ikke om den hjelper men..

Vibber`n i Farta sa...

Hehehehe..! Nei, det var det da.. Spørs om en egentlig bare blir mer hekta og fortapt av å engasjere seg i/ opprette den type grupper... :p Må si jeg likte avslutningen på forrige blogginga di, forresten. :) Når jeg leser den setningen får jeg en følelse av barnslig lykke og forventning over meg! :)

Anonym sa...

Hehe, regner med du snakker om "hihi, jeg tar tilbake alle mine harde ord om sneglene. Den ene kryper nå oppå planten og er så søøt.. Så arti å se at de faktisk beveger seg steder. Jeg er sikker på at den har en bra plan. :)" og ikke "Teite fisk. Blir bare skremt når jeg skal se på dem for å telle dem og sånt.." ;)

og skulle vel egentlig tro man bare blir mer hekta av å lage ei sånn gruppe ja.. For jeg merker jeg begynner å bli litt lei av facebook nå (uten at det har gitt utslag i at jeg tilbringer noe særlig mindre tid der da.. bortsett fra den tida jeg brukte på å brette papiresker i dag), for det skjer jo egentlig ikke _så_ mye på facebook at det er noen grunn til å henge inne der hvert minutt i døgnet..

Anonym sa...

...sier jeg rett før jeg går og trykker "refresh"-knappen i facebook.. argh

Vibber`n i Farta sa...

Redigert: Eh.. ja.. Innså det var en smule lang tid siden jeg hadde vært innom bloggen din (da jeg var innom nå), og at innlegget jeg refererte til nå faktisk lå som nr tree fra toppen.. Tydeligvis noen som virkelig har fått fres over bloggingen igjen..! Men ja, det var akkurat den setningen jeg siktet til! :D

Samme her! Møkkalei allerede, uten at det på noen måte innvirker hvor mye tid jeg faktisk bruker der.. Sånn mens jeg gjør andre og faktisk viktige ting, da.. :p
Brette esker?

Anonym sa...

Jeees.. Har lært meg å brette sånne fine små gaveesker i forskjellige størrelser (avhengig av hvor stort papiret er). Jeg kan sende deg link om du vil, men må vente til jeg er ved min egen pc da.

Vibber`n i Farta sa...

Hehehe, høres bra ut! Litt kreativ adspredelse er alltid bra ;)