fredag 26. januar 2007

Do You Wanna Know A Secret (?)

I`ve been a bad girl.
Not only have I been keeping secrets.
I`ve been keeping them from the readers of my blog!
Not good. Not good at all.

Vel.

Punkt èn: etter en relativt intens vervekampanje klarte jeg ikke å motstå presset lenger, så jeg har flyttet inn på Nettby.no. For de andre av dere som evt måtte befinne dere der: se etter vibbern ;)

Punkt to: Ikke bare har jeg datet han fyren som så vidt ble nevnt i et tidligere innlegg –jeg har faktisk truffet ham relativt mange ganger…

Punkt tre: Jeg reiser til Riga i dag! :)
Og nå har jeg slått to smekker i en fei (nesten som å slå to fluer i èn smekk, bortsett fra at smekken er for eksempel buksesmekk): Hentet vasken min oppe på tørkeloftet –og la pent sammen og pakket direkte ned det jeg skulle ha med meg. Arbeid spart er arbeid spart. Det har sine fordeler å være litt seint ute med ting –tenk så mye jobb det hadde vært å først legge i hylla og så… Nei da, sorry -anfall av dårlig humor her til en forandring. Men burde vel mest sannsynlig gå og pakke litt mer… Ikke for det –Åsert er ute og løper, og hu har heller ikke begynt å pakke… Jepp. Setter på no` Manu Chao, så kan jeg salsa-danse-pakke.. :) Be right back..

(10 min)

Sånn. Nesten ferdigpakket. På kjøkkenet står Kamerat 1 og lager mat til oss langveisfarende, mens Kamerat 2 står på hodet i pakkebagen. Vi ble enige om å pakke minimalt –tror enhver gutt (og jente, ikke minst!) ville blitt imponert over de små snippeskene våre, faktisk!

Rigaturen er et kapittel for seg selv -allerede før start! Åserten fant noen billige billetter (400 tur/retur!) på en av sine nettsnikerunder i høst, og vips hadde vi to og ei i klassen hennes bestilt oss tur. Så ble det ei til med. Og så to til. Og så -en hane i kurven! Så nå er vi syv glade bergensboere som skal til Riga og gjøre oss pene. Vi skal nemlig på spa (tror vi)! Og vi skal i et badeland med mange sklier som visstnok går over 60 km/t! -og vi skal på et fireetasjers diskotek vi har hørt rykter om, traske gatelangs og på markeder og kafèer -og ellers generelt bare ha det bra og gjøre det som faller oss inn. Selv om jeg faktisk har vært i Riga før (yey!) for fem år siden, er vel minnene fra det faktisk bleknet såpass mye at det her kan bli rikitg interessant! :) Snakkes over helga!

Fibber`n

1 kommentar:

Vibber`n i Farta sa...

Hehe, synes det var litt rart at det var en kommentar nesten før jeg hadde rukket å poste innlegget... ;) Interessant!