torsdag 10. mars 2005

My house

Hellu!

Først: Berre så de veit da: Fra nå av er innstillingene på denne siden at alle kan kommentere de meldingene og/ eller bildene de måtte ønske! :) Venter spent...

Lisa har vært på besøk!!! :D
Forrige helg beæret bestevenninna mi, Lisa, Bartebyen med et etterlengtet besøk! Det var kjempekoselig! På fredag hadde vi fest her i Monsterbedriften -med en haug med folk! (se bilder under denne tekst..) Det var stas! På lørdag var det guidet tur litt rundt omkring (Domen, Bakklandet, Erichsen.. hehe), og på kvelden var Lisa og jeg ute og rocka dansegulvet litt (med ÅK og kusina hennes). Lisa lot seg imponere over utelivet -og ja -det ER jo utrolig gøy å gå ut i Trondheim!!! På vorspielet smakte vi noen usannsynlig gode drinker, Sure Føtter! Anbefales! :) (ÅK som imponerte ;) )
Vi hadde en super helg, fikk pratet masse! Men tiden gikk så fort.. Lisa lovte heldigvis å komme tilbake (snart?)!!! :D

SUPERTANTE PÅ BESØK
På en helt vanlig hverdag landet et fly på Værnes. Men det var ikke en helt vanlig passasjer som var ombord! Det var Supertante som skulle på et viktig jobbmøte, men som selvfølgelig var sjenerøs nok til å ta seg tid til å møte sin lille ( ?), søte og sjarmerende niese! Vi var på Erichsen, hvor arvetante spanderte både middag og kakao! For en dag, for opplevelse! Takk for at du passer på at familiemedlemmer ganske langt nord for sinsenkrysset også har det fint, Tante Ranne! ;)


Olalalalalalala....
I morgen (eller i dag, faktisk.. Ble visst litt sent..) har Ola og jeg halvt-årsdag!
Hurra! Kjæresten min er så fin! JEG ELSKER HAM! (oi.. sa jeg det høyt..?) Det er heelt sant. :D Gleder meg sånn til påsken! Da skal Ola og jeg (bare vi to :) ) på setra deres på fjellet på Otta! Ååå, gleder meg, gleder meg!! :D Gleder meg til å komme hjem til Moss en tur også!

Tilstandsrapport:
Trøtt, men glad! Livet er herlig, dere! :D

Elizabeth harefrøken glad og lett

Ingen kommentarer: