tirsdag 15. mars 2005

Don`t Forget To Dance

Dans dans dans –det er det mye av denne helga har dreid seg om. På lørdag og søndag var jeg på videregående kurs i salsa, noe som var både artig og utfordrende, men ble litt sliten.. Så ble ingen salsakveld på Nyhavna på meg, som det vanligvis blir på søndagskvelder.. Men i dag var det på`n igjen: salsakursene på mandager kan man jo ikke gå glipp av! I dag var det rett og slett KJEMPEGØY! :D Var skikkelig i salsa -siget etter en intensiv dansehelg :D

På lørdag var vi en del folk som spiste sammen her oppe i Monsterbedriften, fajitas –nam nam nam nam nam nam nam…. Etterpå spilte vi spill –Alias. Man skal forklare et ord –uten å bruke ordet selv eller deler av det. Så er det om å gjøre for de andre å gjette hva det er fortest mulig… Det var veldig gøy! Særlig da vi byttet litt på lagene -guttene mot jentene.. Hehe.. Det var jevnt lenge, men de ble rett og slett slått ned i støvlene.. Kan jo tenkes at vi jentene hadde litt flere interne ting å spille på i dette spillet.. ;) Kvinnelist, kvinnelist… (se for øvrig bilder nedenfor..)

Denne uka er godt i gang allerede. Det som selvfølgelig er litt nedtur er at hjernen min trodde det var ferie allerede forrige uke.. Så det å sitte å regne matte en hel dag var kanskje ikke helt med i beregninga.. Men tipper denne uka går fort –og så er det ferie!! I morgen skal Ola og jeg kanskje i skibakken! Det snødde tidligere i kveld, så det hadde vært knall! :D

Oppdaget forresten i dag til min store forskrekkelse at min kjære fetter har blitt innmaten i Shrek.. Se for øvrig (http://www.mojosimen.tk/)

Ønsker alle en fortsatt fin uke!!!
..-bare Vib…

2 kommentarer:

Anonym sa...

eventuelt bare Bika! :-) Jeg ville også danse salsa!!! :-(( klem fra Rannis

Vibber`n i Farta sa...

Hehehe, du vil det ja! Det kan vi ordne! ;)

Bikaboka