lørdag 23. oktober 2010

Elendighet

Her om dagen laget jeg to fotomontasjer. Den ene postet jeg her med en gang, den andre lot jeg ligge for å poste dagen etter. Den montasjen, med fine naturbilder fra turer hjemme i Norge får nok aldri noen se. I forgårs natt kom vi nemlig hjem fra besøk hos noen venner, og vi hadde visst også hatt besøk for å si det sånn. De nye laptopene våre er borte, og den løse harddisken min med backup lå tilfeldigvis i sekken de stjal for å bære laptopene i. Sint!

For sikkerhets skyld stod minnekortet til kameraet mitt i laptopen, siden jeg nettopp hadde redigert bilder, så da er nok bildene virkelig bortevekk...

Men for de som lurte, så hadde jeg det veldig fint i Norge de ukene jeg var der. Nå får jeg vel prøve å stable livet mitt her i Nederland på beina igjen og fortsette jakten etter en jobb. Oppdateringer på strikkinga kommer etter hvert! Haruni-sjalet har ikke kommet så mye videre, for det er lagt til side for noen andre prosjekter, blant annet noen fingervanter og en babygenser. Stay tuned!

3 kommentarer:

Beathe sa...

Til sånt kan en bære sei: ARGH!

Nina sa...

fysj og æsj!! Det er virkelig elendighet!! Håper forsikringsordningene i Nederland er gode.. men super ergelig med bildene som forsvant da :(

Lykke til med jobbjakt!!:)

Vibber`n i Farta sa...

Nei, forsikirng har vi ikke sett..
Dumt? ja. Lang historie. Kjipt er det uansett...
Takk for det! Skal prøve å komme i gang igjen me jakten!