onsdag 20. oktober 2010

Babysett

Nå som jeg har vært hjemme i Norge en stund fikk jeg endelig møtt den ene babyen jeg har ventet så spent på! Babysettet som har vært sånn ca ferdig lenge nå ble ferdigstilt og overrakt. For anledningen hentet Mamma den gamle babydokka mi på loftet så jeg kunne ta noen bilder av settet før jeg gav det vekk. Det er jo greit, for vil ikke akkurat overstrø bloggen med bilder av andres søte små -og ikke passer settet riktig enda heller, for den saks skyld. Mottakerne ble veldig glade, og jeg er ikke så verst fornøyd selv heller. =)


Settet er strikket i Drops Baby Merino farge 05 og 07, strl 0-3 mnd.


Jakke 
Drops hentesett fra garnstudio (oppskrift finner du her.)
pinnenr 2,5.

Lue
Gros djevellue finner du her.
Blomstene bare fant jeg på.

Sokker
Pattern for stay-on baby booties finner du hos Ullent eventyr.

Jeg lette lenge etter en bukse jeg syntes passet til, og fant til slutt denne babybuksa med broderi hos H&M. Veldig fornøyd med det! Jeg synes det kan bli litt mye med bare strikket tøy, en kombinasjon er ofte finere, synes jeg.

6 kommentarer:

Greta sa...

Det der var ein flott presang å få for den lille og hennes foresette. Kjempelekkert alt sammen. Du er ein kløpper med pinnen uten tvil.

mimouna sa...

Det ble et fint sett! Buksen passet fint til også synes jeg. Flott gave!

Norun sa...

Så utrolig søt lue, da! :) Og veldig fint resten og selvfølgelig. :)

Hilde C. sa...

Det var et kjempeflott sett. Mottageren er heldig :-)

Monstermønster sa...

Utrolig nusselig! Den jakka har super passform for små kropper, synes jeg.

romanita sa...

nå få jeg kjæmpe lyst å komme til din kreativverksted … eller vi må gå på vårt gammle på Herøy ;) hehe... baci da romana