lørdag 13. februar 2010

Vogelenbuurt

I går var det så utrolig fint vær ute, og et fantastisk flott lys lå over vinterlandskapet. Jeg tok en liten tur i området hvor jeg bor -for en gangs skyld med kamera på slep. Jeg er ingen fotograf, men jeg er ganske godt fornøyd med resultatet! Særlig når jeg klarte å pønske ut hvordan jeg skulle få til en ok oppløsning på bildene her på bloggen også. Området jeg bor i heter Vogelenbuurt, eller Fuglestrøket, om du vil. Det er fordi nesten alle gatene her har ulike fuglearter i navnet. Min gate er ingen fugl (dessverre), men området er utrolig fint! Det er ikke verst å sykle til eller fra jobb, eller bare rusle en tur, når en har så fine omgivelser! =) Vanntårn, kanaler og vindmølle, og på bildet nederst til høyre kan du skimte Domkirketårnet i det fjerne. Slå den, du! Vogelenbuurt er et av de mest populære områdene å bo i her i Utrecht, og det er mange kafèer og parker her også.

Ingen kommentarer: