fredag 11. desember 2009

Knock On Wood

Herlighet så lang en dag kan være!
Jeg våknet klokken åtte i dag, enda jeg kunne ha sovet til elleve om jeg ville. Eller det ville jeg jo, forsåvidt, men kunne visst ikke. Nå er klokken seks (snart), og jeg har fått nok av denne dagen. Jeg har satt ny rekord i julegaveshopping, som lovt. Bank i bordet! Seks julegaver på 1,5 time. Og da mener jeg uten å ha en fjerneste idè om hva jeg skulle kjøpe da jeg gikk ut døra. Fine gaver er det også! =) Flink! Jeg har skrevet ti julekort, sendt to pakker, vært på trening, og ellers kastet bort unødvendig mye tid på å surre rundt på nettet. Det skjer jo ingenting her! En og annen nisse på Facebook som har kjøpt en geit i Farmville, og avisene er fortsatt bare opptatt av Obama. Det er ikke meningen å være negativ, men jeg vil bare ha ferie og reise hjem, føles som om jeg sitter i et vakuum der ingenting forandres.

Vel, det er vel tid for rengjøring. Jeg skal sette på Absolute Sixties, det er helt klart den optimale vaskemusikken -Beathe og jeg har vasket sammen til den i fire år, faktisk! Ikke helt det samme uten Beathe, selvfølgelig, men vi skal se om ikke støvsugeren får svingt seg et tak. Så skal jeg fortsette på noen votter jeg har mikket med en stund nå. Vanskelig med restegarn -en må jo hele tiden sørge for å ha nok garn igjen i samme farge til en vott til!

3 kommentarer:

Nina sa...

seks julegaver på 1,5 time står det respekt av!

Jeg må få laget og sendt julekort snart.. men det er så tiltak! I tillegg har jeg fortsatt to bilder som MÅ males ferdig til lørdag. Jeg kjenner jeg blir litt stressa. Heldigvis har jeg fri i morgen, så da er målet å få laget kort:)

Anonym sa...

Vaskesangen!! Sjølvsagt bra når en ikkje vaska også, men definitivt best sammen med dej! Kos dej i jula!

Vibber`n i Farta sa...

=)=)=)=)=)=)=)=) Weee!