mandag 21. september 2009

Red Rabbits

Bare et aldri saa lite hallo her fra laererrommet pa Atrium. Beklager mitt lange fravaer, men det er nok ikke bare dere som har lidd under det: jeg var nemlig syk hele forrige uke. Stakkars skolen. Uten internett hjemme er det vanskelig aa oppdatere bloggen (og kjedelig(ere) aa vaere syk). Forrige uke var altsaa lite begivenhetsrik, og gaar neppe inn i historien som noe som helst. Men naa er det en ny uke, og med den nye muligheter. Jeg har fikset meg et treningskort, saa naar jeg foeler meg helt frisk igjen skal jeg inspisere treningstilbudet paa sjappa ved kanalen.

Der jeg bor er det en stor vindmoelle i en gate like ved, og et stort vanntaarn. Det er fint aa se paa. I gaar loep det mange hester i gatene. De hadde vogner fulle med mennesker etter seg, og gaten ble litt ekstra hyggelig. I stroeket der vi bor er det mange fine kaféer og puber, saa om noen kommer paa besoek er det duket for pub til pub-runde. Ellers er det en kinesisk og en indonesisk/surinamsk take-away-sjappe, en italiensk isbar, pizzasjappe og en greker paa hjoernet som selger dyr pommes frites og annet rael. Og en haug smaa groensaksbutikker. Det er fole fint aa bo der, rett og slett! Jeg maatte bare fortelle om gata mi, for det hadde jeg plutselig lyst til. Jeg skriver med en oppbygningslogikk som foersteklassene mine. Det er fint.

Noe som ogsaa er fint er vaeret, saa naa tror jeg at jeg gaar hjem. Kommer plutselig tilbake!

5 kommentarer:

Tanta'ri sa...

Jeg vil også bo i en gate med vindmølle.. :-(
Godt du er frisk!
:-)

Vibber`n i Farta sa...

=) Ja, den er fin! Skal legge ut et bilde asap, men tror ikke asap er saa veldig soon...
KLEM

romanita sa...

woahh... høres seg så bra ut!!! jeg vil komme på besøk - snarrrrt (eller neste år - beklager ,s)... men så fint å høre at du er frisk igjen og at du likker nye "gata" din ,) love youu, romi

Vibber`n i Farta sa...

Hei Romana! Ja, du8 maa komme! Og jeg vil til Basel en tur igjen! =)
Kos deg videre i det store utlandet! KLEM

romanita sa...

ohja, og da må vi igjen kjøre rundt med sykkelen i Basel - det blir gøy!!!
love yuuuuu...