mandag 18. mai 2009

Trans Europe Express

Dette blir en kortkort uke hva arbeid angår -noe som medfører langlaang helg! =D
På onsdag (neppe noe særlig før..) pakker jeg kofferten og setter kursen mot Köln for en langhelg med Sanne. Vi hadde egentlig tenkt til å dra til Berlin, men når teite Deutsche Bahn skulle ha mer enn 2000kr per pers bare for å ta oss dit, vet jeg ikke helt jeg altså. Greit at de ICE-togene går schvinfort, men har de ikke hørt om minipris-billetter, liksom? Uansett, vi har begge vært i Berlin før (Köln og forsåvidt) så å betale 10 X en miniprisbillett for en togtur dit var ikke så fristende, og Köln er jo også en bra by. Uansett -gleder utrolig mye til å rusle gatelangs og leke miniferie og være forelska! Fine greier! =D

2 kommentarer:

Tanta'ri sa...

Riktig god tur! Høres koselig ut!
Men, du behøver vel ikke pakke... Har du pakket ut fra Norgesturen? Kunne jo bare tatt den med deg. Hadde vel bare rent tøy med hjem fra mor!
Kos dere!

KLEMMMMMMM
(ps. skal hilse fra hele Bergen. Sol og buekorps og stor stas på 17. mai!)

Vibber`n i Farta sa...

Tusen takk! =)
Hehehe. Godt poeng, ti poeng faktisk! Men jodda, til tross for all klagingen over utpakking, pakket jeg faktisk ut med det samme..! Saa ja -maa pakke (men det er ikke saa ille, og ikke mye).

Ah, Bergen ja! Hyggelig!
Synes godt du kunne vaert der de aarene jeg feiret 17.mai der, men neiida..';) Godt vi har noen fra familien representert der!
KLEEM!!!