onsdag 20. mai 2009

No Self Pity

Da jeg våknet i dag var det opptil flere ting som var feil, men det tok litt tid før jeg fikk følt etter akkurat hva det var. Vel, for det første våknet jeg en hel time før klokka skulle ringe, uten at jeg følte meg spesielt uthvilt av den grunn. For det andre måtte jeg på do. Ikke bare litt, men som en ku som må la de 25 literne vann hun drakk til lunsj fosse ut andre veien igjen. Det svidde og jeg var helt svimmel og kvalm. Yess, uriveisinfeksjon. Det passer jo fint nå som jeg reiser bort i dag, tenkte jeg. Flott. Men noen ganger er det hell i uhell, for jeg skulle jo til legen i dag uansett -for å få diverse sprøyter stukket i armen. Og låret. Så nå to turer til apoteket, en pille og tre vaksiner senere sitter jeg her og lurer på om jeg skal synes littegrann synd på meg selv, eller om jeg skal være glad for at jeg oppdaget det akkurat i dag -så kunne jeg slå to resepter i ett kredittkort. Uansett, om bare pillene virker, så skal jeg være glad til, for jeg føler meg fortsatt svimmel og feberaktig. Plaster på hver arm og et på låret. Men, ingen tid å forspille: jeg får komme meg på skolen og gjøre jobben min, og så venter toget til Köln!

Ingen kommentarer: