mandag 16. oktober 2006

Another day in paradise

Så har vi altså offisielt flyttet inn – dvs for en ukes tid siden. Det var en svært vellykket innflytningsfest, med stort oppmøte – det stod/ satt/hang folk overalt – bare i taklampa var det ledig –synd ikke Herr Nilsson tok turen innom…

I morgen reiser jeg til det glade Østland for et miljøprøvetakingskurs på Ås med jobben. Blir fint å komme seg bort litt – OG fint at jeg har fått en dag fri så jeg kan benytte sjansen til å ta en langhelg i hjembyen. Fine greier. Så denne uken blir det litt færre timer på kontoret enn vanlig, litt mindre firkantede øyne, og jeg kan dermed for øyeblikket ikke titulere meg selv kontorrotte…

Av andre begivenheter kan nevnes at jeg som ArrangementsKommitè-medlem i dag har det ærefulle oppdraget å være vakt for dansetreninga i Sentrum. I instruksen står det at man skal være streng, men rettferdig. Hmm… Å ha gyldig medlemskort eller ikke burde vel være en relativt enkel sak å bedømme, får vi håpe…

Vel – dato for den o`store internettinstallasjonen nærmer seg (om enn ikke med stormskritt) –så snart kan jeg legge ut flere bilder, hurra! Tror egentlig det er jeg som ser mest frem til det da, men.. Hehe…
Nå skal jeg straks forlate min fantastiske kontorpult for dagen og kose meg i trafikk-kork en god stund på vei hjem. Ha en fin dag! Vibby

Ingen kommentarer: