torsdag 26. august 2010

Machtelds bursdag

Endelig har jeg fått somlet meg til å laste inn noen bilder fra kameraet mitt. Det siste først!

På søndag var vi i bursdag til Machteld, tanta mi i Amsterdam. Det var veldig hyggelig! Supert å se igjen familien min her i landet også! Joren og Merit (fetteren og kusina mi) var også der, Joren for anledningen i ny, stilig, skreddersydd dress fra India. Det var SÅ stas å se alle igjen! Tanta mi klager litt over hvor gammel hun ser ut, men jeg tror ikke mange som ser henne ville tippet at hun er 58! Jeg er stolt over den spreke tanta mi! =D Vi var bedt til klokka fire, og det var så hyggelig at Sanne og jeg var de siste som luntet ut døra og var hjemme i totida-selv om Sanne måtte jobbe dagen etter.




Jeg hadde strikket et sjal til tanta mi, og selv om det ble litt improvisert i en fart, må jeg si at resultatet langt overgikk forventningene! Veldig fornøyd! Var redd fargene skulle bli litt tacky, men synes det ble fint, jeg! Akkurat tanta mi sine farger! (Og mine... Kanskje jeg må lage ett til?) Og for ikke-strikkerne: ja, det er ETT nøste som skifter farge av seg selv. ;) Hun fikk også noen små krukker deilig syltetøy, men de glemte jeg selvfølgelig å ta bilde av.

Sjal: 198 yards of heaven
Garn: 55 gram Regia hand-dye effect farge 06552
Mål: Ca 140cm bredt og 70 cm langt

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så koselig at du er i gang igjen med bloggen!
Vakkert sjal.Mine farger også!!
Mammamia.

Tanta'ri sa...

ÅÅÅ så koselig at bloggen er oppe igjen. Det var det som manglet i livet mitt.
Vakkert sjal. Det var jo helt likt kjolen din jo! :-)
Ønsker dere en strålende helg! Vi reiser til Sogndal, til trivelig helg med gode venner.
Stor klem til deg og kjæresten!

Vibber`n i Farta sa...

Takk for hyggelige kommentarer! =)