fredag 22. august 2008

Skipping Down the Street

Aiaiai, sier jeg bare. Det er fint å være tilbake i Bergen. Finfint, faktisk! Og min streben etter å være en litt mindre pliktoppfyllende student er vel allerede kronet med seier. Onsdag fant Åserten og jeg ut at vi like gjerne kunne drikke litt vin og gå på nattsafari i Bergens uteliv i kjoler og greier, så da gjorde vi det. På Hectors møtte vi opp med likesinnede kjentfolk. Jeg må bare si at det er utrolig mye rart ute og går i Bergens gater for tiden... Og jeg er visst good in Germany. Det ble en sen natt. Torsdag hadde vi dermed en flirfull , sen lunsj. Og mens de andre var på et foredrag om (mot?) alkohol ble jeg intervjuet av Studentradioen sendt live fra et utested angående den fantastiske dansegruppa. Litt reklame skader aldri. Vi frekventerte Inside for litt mat i godt selskap. Og jadda, så så vi huset vårt flere minutter i Varg Veum-filmen på kino senere på kvelden.. . Og Varg, da. Aiaiai... Nå kom jeg akkurat løpende (eh, rolig og behersket gående) fra yoga. Og sitter her og skriver en ped.-oppgave om ungdom (og et surrete blogginnlegg) -før jeg skal pakke sekken og dra på telttur!

Just skipping down the street where I live... =D

Ps: Jeg vil anbefale alle og gå inn å høre My Little Ponys nye single. Og ikke minst å bli med på konsert på Hulen 15. september! Eg e me!

3 kommentarer:

Miscelaneas sa...

I hope to visit your country next year.
Greetings from Madrid

Anonym sa...

Du e no ganske go i Norge og da;)

Takk for en særdeles vellykka telttur! Og velkommen i turbestikklubben;)

Jeg gleder meg til middag klokken 3 i daaag.. Snakkes kjære!

Vibber`n i Farta sa...

Helleu! Det var jo godt å høre ;)

Ja, turen var knall! =D Super helg. Får se om jeg til og med får kastet meg rundt og skrevet om det..? You never know..