mandag 18. april 2005

A letter (to Elise..?)

Gjett hva, da..? Dere gjetter det aldri..

I dag fikk jeg et brev fra Lånekassen... -Et hyggelig brev fra Lånekassen! Jeg gjentar: Et HYGGELIG brev fra Lånekassen..!!! Visste ikke at sånt fantes, men der lå det altså, i postkassa.

"Lånekassen har gjort 18.006 kr av lånet ditt om til stipend"... :D
Aaaallright!

For de som ikke visste det (og de som visste det) er vi jentene i Monsterbedriften på husjakt om dagen, eller nærmere bestemt leilighetsjakt. Så da mine eminente samboere er bortreist for øyeblikket, er det jeg som har ansvaret for å løpe byen rundt på visninger.. Og i dag! I dag fant jeg en kjempefin leilighet! Skal si fra at vi gjerne vil ha den i morgen, men var MANGE som hadde vært på visning.. Får satse på at selv om mine medsammensvorne ikke var til stede, så gjorde undertegnede så bra inntrykk at de tenkte at resten var av samme ulla.. Eller no`.. *englefjes*
Uansett -ønsk meg lykke til -jeg VIL bo der!!!

Nå er det bare hmm.. Fire dager til jeg forlater Trondheim for det O` store 75- årslaget til Mormor. Hele familien skal reise bort sammen, til Skjærgården Hotell og Badepark, det blir fint!

Og om en uke fra nå, sånn ca... Reiser jeg til Berlin! Gleder meg! Kom litt brått på.. Det har virket så lenge til.. Men så plutselig.. Blir bra, ja! :D

God natt fra den mørke, tomme, stille Monsterbedriften
(Vibeke hjemme alene på ubestemt tid..)

1 kommentar:

Anonym sa...

Badehotellweekend blir glimrende, kusine!
Kanskje du kan lære meg å ri? :-)