torsdag 26. august 2010

Sommerprosjekter

I sommer har det blitt en del strikkeprosjekter. Mange av dem har vært gaver, så da kan man liksom ikke drive å blogge dem her før de er i de tiltenkte eiernes hender! Ja, det ver den ene unnskyldningen. Den andre er litt treige tilstander på bloggfronten i sommer -men ærlig talt -det er jo så mye annet morsomt å gjøre! Men i alle fall: Her er et par ting jeg har mekket siden sist (jeg forbeholder meg fortsatt retten til å hemmeligholde en del prosjekter.. ;) )

Angee by Cookie A
Garn: Regia Sock Yarn
Fargen på sokkene er melert blå.
Heldig eier: Mamma

Tidligere i sommer bestilte jeg meg nemlig boka Sock Innovation by Cookie A, og Angee ble den første oppskriften ut. Jeg har et par til fra boka på pinnene, men for tiden er det visst mest babyklær og sjal det går i!


Kalajoki
Garn: Regia Hand-Dye Effect

Kalajoki er en svingete elv som renner i Finland, og den har vært så heldig å få være inspirasjon til dette mønsteret.

Heldig eier: Romana

1 kommentar:

mammamia sa...

De sokkene er helt herlige på kalde sommerføtter.Tusen takk igjen!
Mammamia