torsdag 17. april 2008

And Your Bird Can Sing

En skulle kanskje tro at det ikke hjelper å komme med frustrerte utrop når en har en oppgave en sitter og skal skrive ferdig. Men det gjør det altså.

  • Jeg får uttrykt min ergrelse over å sitte her inne i finværet. Eller altså: sitte her inne mens finværet er der ute.
  • I tillegg får jeg kanskje postet et nytt blogginnlegg, noe som vil skyve de noe irriterende bildene nedenfor lenger ned på siden, ja på sikt helt ut av forsiden, faktisk.
  • På toppen av det hele, så får jeg i hvert fall delvis tenkt på noe annet enn oppgaven i den stunden dette tok.

En skulle kanskje tro at det ikke hjelper å komme med frustrerte utrop når en har en oppgave en sitter og skal skrive ferdig. Det gjør det heller ikke.

Oppgaven er verken mer spissformulert eller ferdig enn i stad, og tiden har fløyet som blåfuglen gjennom vinduet. Skipskipskare eller noe i den dur sier nå bare jeg.

6 kommentarer:

Grethe sa...

Denne var morsom. Jeg gapskrattet. Hvor tar du det fra?

Vibber`n i Farta sa...

Hehe, godt å høre at bloggingen min kan være til nytte :)

Anonym sa...

Flakse, flakse...

Vibber`n i Farta sa...

Ja, eller flagre flagre, om du vil.

Anonym sa...

Å lese bloggen din tar iallefall tankene mine vekk fra kjemilesingen for en stakket stund! Noe som hjelper på min psykiske helse, da den blir svekket merkverdig for hver eneste reaksjonsligning jeg ikke forstår.

Du burde få lanser bloggen din som et helsefremmende tiltak, kanskje du kan få statsstøtte?

Vibber`n i Farta sa...

Helsefremmende faktisk til og med!
Ikke verst!
Kjemilesing er ikke så veldig stas, nei. Kan på ingen måte si at det var blant mine favoritter... Kan imidlertid trøste deg med at å skrive engelskdidaktikkoppgave heller ikke er så veldig verken gøy eller lett...

Men godt jeg kan bidra til ditt psykiske ve og vel! Statsstøtte kunne vært noe.. Mulig jeg må dokumentere en mer omfattende helsebringende effekt -men mot den oppgaven jeg skriver nå burde jo ikke en slik formulering by på problemer...!