tirsdag 12. februar 2008

Octopus` Garden (love version)

I'd like to be under the sea
In an octopus' garden in the shade

stress => dårlig samvittighet => stress => dårlig samvittighet => stress => dårlig samvittighet => stress => dårlig samvittighet => .......

Hva kom først -høna eller egget?

Så vidt jeg kan huske var Vibeke en relativt laid back person.
Nå føler jeg meg ofte stresset. Tiden strekker ikke til, og det er alltid noe jeg skulle ha gjort. Jeg har alltid dårlig samvittighet for noe jeg kanskje har glemt, noen jeg ikke har ringt på en stund eller artikler jeg burde ha lest eller ting som skulle vært fikset -helst i går. De siste ukene har gått med til dansegruppa. Det har rett og slett ikke vært tid til å starte med lesing i det hele tatt. Men nå er fohåpentligvis dansesemesteret godt i gang og tumultene etter årsmøtet har lagt seg. Derfor tenkte jeg det var på tide å ta noen grep. Så forrige uke jobbet jeg hardt, jeg leste og skrev og var bare på to dansetreninger -og hadde ellers bsi-dansantisosial-atferd. Så når klokka ble fire på fredag var det skikkelig helg med gooood samvittighet! :D

Denne uka har praksisen så vidt begynt -det har vært litt både og -men mest og! Skal ha praksis i tre 10. klasser som er veldig forskjellige. Tror det blir bra jeg! Nærmere rapport følger..

Nå til lørdag skal vi ha Bli-kjent-fest i BSI Dans igjen, så da blir det triksing og miksing, musikkordning, pynteinnkjøp og pynting -og så FEST! :D I tillegg har jeg et ambisiøst prosjekt på gang om å lage verdens beste Oreo Dream Kake -for Åse Kari har bursdag på søndag! Hipp hurra!

Så nå skal jeg bare holde på den gode tralten her, stress er tull. Nyt livet!

PS: Legg også merke til den særdeles fine blekkspruttegningen jeg mekket i paint på en svisj for å matche sangtittelen her!

Ingen kommentarer: