fredag 9. februar 2007

What`s Going On?

Vel. Nå sitter jeg på rommet mitt. Hører på mimremusikk og skriver brev til en god venn. Kom nettopp inn døra etter årsmøte i BSI-dans og litt dansing på Scotsman, hvor en relativt ræva pianomann radbrakk den ene sangen etter den andre. På Scotsman altså, ikke på årsmøtet.
Så nå kom jeg på min littegrann (ikke veldig), men littegrann forsømte blogg.
Det betyr kanskje bare at jeg har et ikke-forsømt annet liv for øyeblikket..? ;)

Så hva skjer da, sånn egentlig?
Vel, litt av hvert!
Jo, jeg går altså på universitetet. Har omsider fått kloret til meg studentstatus, så da er jeg vel student, da. Har til og med vært flink og levert inn noen relativt trege oppgaver. Så langt synes jeg egentlig det er ganske interessant -noe mer enn annet, selvfølgelig, men merker at jeg trives veldig godt med å være student igjen!
Ellers danser jeg 5-6 dager i uka (i sånn 1-2-3-4-5) timer, alt ettersom hvilken dag det er -noe som er kjempegøy! Innser at jeg på sikt kanskje må prioritere pittelitt, men akkurat nå passer det meg helt ypperlig -alt er jo så gøy! :D

Fire ikke helt "sånn-er-hver-dag-for-meg-ting":

  • Jeg har fått meg jobb i dag! Som ringevikar for et byrå, så nå blir det kanskje noen timer lærer- og barnehageassistent-vikariering på meg av og til. Gleder meg til å prøve det, mest fordi jeg er så sulten på livet om dagen, må liksom gjøre noe hele tiden -og gjerne noe nytt! Satser på at dette blir en bra erfaring uansett hvordan det måtte gå! ;)
  • Jeg har blitt leder i hele BSI-dans i dag! Litt skummelt, men mest gøy! Så nå skal jeg (forsøke å) lede styret bestående av en artig liten gjeng, håper vi får det mye moro sammen oppi styre og stell!
  • Nå i helga skal jeg ut og redde verden! Vel, i hvertfall litt av kysten, kanskje..? Som noen kanskje har fått med seg har både Norun og Super-Irene vært ute og gravd opp olje, så jeg fant ut at jeg ikke kunne være noe dårligere. Kanskje litt lei av å sitte på gjerdet og snakke store ord? Godt akkompagnert av ÅK reiser jeg til Fedje på fredag! Gleder meg! :)
  • På søndag kveld setter jeg meg på en (forhåpentligvis ikke altfor humpete) busstur til Oslo, eller nærmere bestemt Bærum for å avlegge supertante et besøk! Vi skal da møte kvinnsterke opp (begge to..) for å overraske Afrikafarerne på Gardermoen! Gleder meg til å se ansiktsuttrykket deres når vi plutselig bare er der -om de ikke i mellomtiden har snikesnoklest bloggen min og bare sier "hei, der var dere jo".... Tviler (heldigvis) litt på det, da -moro blir det uansett! Vi skal selvfølgelig ha med norsk og nederlandsk hurraflagg (noe visse personer kommer til å sette stoor pris på..)! :p

Kort oppsummert: jeg er så glad om dagen! Jeg elsker livet mitt! :D
(Sånn mesteparten av tiden i hvert fall. Akkurat nå er jeg litt sliten og trøtt -senga kaller. God natt! =) )

6 kommentarer:

Anonym sa...

Oi, så flott!! Høres veldig herlig ut ihvertfall! Og jeg er veldig medunnelig, både fordi du har det det så bra, og fordi dere er på Fedje.. Dere får sikkert med dere revyen "Kystverket og andre plager" eller hva den nå het også dere! Ah.. lucky bastardos, for en bra timing! :P

Vibber`n i Farta sa...

Hei og hopp!
Så Fedje var bra, ja? Skal holde utkikk etter finlandshette strl relativt liten... ;)
Revy..? Hmm -gjenstår å se! ;)
Medunnelig på deg som fikk vært såpass lenge på Fedja, blir bare en helg på meg -så avsluttes vel arbeidet der til uka, eller?

Anonym sa...

Du er SÅ SØT! :-)) Skulle ønske jeg hadde samme energien, men kan vel ikke forventes av en på 40!! :-) Gleder meg til å se deg, selvom vi sikkert er trøtte da!! Ha en fin helg på Fedje!! Som sagt - jeg skal heller slim-slamme og drikke champis som det høver seg for oss i Bærum!! klem-klem
Rannis

Vibber`n i Farta sa...

Hehehehe, åh, du bruker kanskje også å spille tennis eller spille golf..?

Veeldig søt -og det er du òg! :) Ha en storveis helg på Geilo -hils alle kjente og drikk litt ekstra sjampis for meg..! ;)
Forresten er vi bedt på grillfest på Fedje i kveld -kan jo bli artig/interressant! Ryktet (Norun) sier det er så mange hyggelige folk der, må jo bare bli gøy! :D
Velvel -fin helg -sees plutselig tidlig en mandag morgen! ;)
Ta-ta!

Anonym sa...

Det er ikke finlandshette dere skal se etter! Det er ei sånn lue med klaff-saker. Grått fôr. Usj, jeg syns jeg hørte snakk om grillfest også ja.. blæh. Både grillfest og revy den helga dere er der, og jeg går akkurat glipp av alt. Makan til uflaks..

Vibber`n i Farta sa...

Aha! Kom oss ikke en gang til innom depoet dessverre, så ble ikke noen lue på deg dessverre... Men ikke noe annet var dessverre -det var jo en utrolig knall tur! Storveis! Og jepp, du skulle vært der -både grillfest og revy var utrolig bra! ;)Men hadde jo inntrykk av at du også hadde det rimelig fint der, da! ;)