torsdag 16. september 2010

Kisten!

Her er da altlså kisten! For en liten stund siden skrev jeg om en byvandring i innlegget Septemberhelg, hvor jeg rent hadde glemt å ta bilde av kisten vi fant! Men her er den altså!

Den er veldig stor og tung, og står for tiden på høykant under balkongen til naboen oppe i ly for høstværet. Jeg kunne ikke se meg brydd med å buksere hele denne tunge kista (i regnværet) bare for å få tatt bilde, en så dedikert bloggfotograf er jeg nok ikke!

MEN en kan jo bare jukse litte granne og rotere bildet litt.. Selv om  det da ser ut som kisten svever i løse luften...

Planen er altså å få pusset den og muligens male den. Noen som har forslag til farge? Til tross for min forkjærlighet for sirkusfarger tror jeg nok det må bli en nøytral farge.

Ha en fin dag, jeg skal prøve å skjerpe meg og skrive minst 7 jobbsøknader i dag. Wish me luck!

Ingen kommentarer: