tirsdag 23. september 2008

Just Like Heaven

Vel, kanskje ikke heeelt.
Men jeg må si at livet virkelig viser seg fra sin beste side for tiden!

Det har vært en alldeles underbar helg, jeg vet ikke hva jeg kunne ønske mer? Fredagens bursdagsfest var en stor hit! Det var fantastisk gøy, med hoppedansing til 90-tallsslagere så lysekrona til de i etasjen under nesten falt ned fra taket... Og påfølgende tur på Garage hvor et fantastisk svensk band spilte for et entusiastisk og høythoppende publikum. Dansegulvet var et hav av venner og kjentfolk, musikken var enda bedre enn ellers og livet var rett og slett stas! Kan kanskje ikke påstå at det var fullt så stas morgenen etter, men men. Det gikk seg fort til. Tuslet ned på butikken og kjøpte god frokost og avis mens ÅK kokte god kaffe. Så spiste vi frokost fra 13 til 15 og diskuterte oss gjennom alt som er å diskutere (!) egentlig, og fant selvfølgelig lure svar på det meste. En strålende lørdag. Rusletur ble det også en rå med, lørdagstradisjonen tro. Denne gangen i Bergens koselige smug -og fant til og med en ny festlig butikk! Så mekket vi fiskeburgere en gourmetrestaurant verdig, før ÅK kastet seg ut døra og jeg gjorde meg vakker til klassefest... Som også viste seg å bli en kjekk affære: sær, artig og overraskende.. Dansing, shaking og et tvilsomt nachspiel i slummen. Kong Oscarsgate by night, sier bare jeg... Visste ikke at det fantes et Gronland/Toien i Bergen også..? Søndag fulgte med lesing av gårsdagens avis og et svært overraskende besøk. Aiaiai, morsom helg, med mange kjekke og hyggelige akkompagnører =)

Denne uken har jeg begynt å undervise på VGS, og det er også fine greier. Elevene er så trivelige! Dette blogginnlegget begynner vel kanskje å bli i overkant positivt... Men sånn er det faktisk nå -bare vent, snart går det nok litt vanligere igjen, hehe!

11 kommentarer:

Anonym sa...

det gikk veldig bra som engelsklærer
hørte jeg fra mamma. Veldig bra stolt av deg, Pappa

Anonym sa...

owEEowEEowEE!!
HurRa foR HoPPing og diSSing av LyseKrOne!!!!!
LEnGE LeVe GoDeDeiLiGe MiNNEr!!
FaNtAStisKFaBeLakTiG!!!
InGenTing Er sOm oVerrAskaNde HelGer I SePtemBer!

Anonym sa...

Og det overraskende beøket heter..?
;-) Jeg har hatt helt toppers tur til varme Ballencia - veldig kuul MLP-konsert og mange gode glass av Aqua de Valencia! stor reinsdyrklem!

Anonym sa...

OG jeg blir så glad når du er glad! ;-) Gladklem!

Vibber`n i Farta sa...

Oioioi, her tar det jo helt av! Jeg er glad, og alle er glade! Fine greier =)

Takker og bukker, er stolt selv..

DisSInG aV lySeKroNE vAR faBulouS!! TaKkeT VÆre HUn soM iNvitERte på FanTAsTISk fest! owEEoWEEoWEE! GLedEr MEg tIL TriPPeLDAte =)

Høres fantastisk ut, det fortjener du! Fulgte med på MLPs gjesteblogging på planb.no -virker å ha vært et kalas..! ;)

Anonym sa...

jeg er mest nysgjerrig på dette overraskende besøket ditt på søndagen jeg.. tihi;) så bra du hadde en så fin helg!! glad på dine vegne:)

Vibber`n i Farta sa...

Ja, tipper du er veldig nysgjerrig på det, Nina! Hold ut på forelesningshelvete -snart Oslo! ;)

Grethe sa...

Fortsatt lykke til i praksis. Det er super erfaring. Øver meg på å se deg som lærer. God helg

Vibber`n i Farta sa...

Du ser det ikke helt for deg? Måtte øve meg litt jeg også -men begynner å få et bilde, hehe

svakaffi sa...

litt forsinket kommentar herfra,men hey, hvorfor ikke la tankene gå til lysekrona som hang og dinglet under oss for over en uke siden, nok en gang, og så tenke at jaggu skal den få dingle litt mer en annen gang!

god høstferie!

Vibber`n i Farta sa...

Ja, hvorfor ikke? En fin tanke, det med lysekrona :) Hopper nesten litt for meg selv mens jeg tenker Boom Boom..

God høstferie selv, for deg som har sånt. Jeg må nok slite ut universitetsbenken denne uken, mens elevene min vandrer i fjellet eller lar seg synke hen til latskap ;)