søndag 17. august 2008

Silver Equals Gold

Nå har Jon og jeg kjørt over fjellet en sen natt, jeg har ryddet og fikset og omorganisert skapet mitt, fått ny samboer, gått en hel uke på skolen, sosialisert med venner over diverse middager og kino, vært på klassefest, samt frekventert Garage to kvelder/netter i godt selskap. Ikke verst, spør du meg!

I tillegg har jeg i kveld fightet en trojansk hest helt alene. Dumme Zlob`en tok over maskinen min med skumle advarsler og hurlumhei. Men nå er den over alle hauger -du måkke komme her og komme her, sier jeg bare. Følte kanskje ikke det var dagen for å utrette de store mirakler i dag, etter en veldig vellykket og langvarig klassefest i går . Nå tror jeg faktisk jeg rett og slett skal høre litt på radioen og legge meg til å sove, så får vi se hva morgendagen bringer. Kanskje jeg klarer å lure med meg noen på tur på et fjell eller noe?

Ingen kommentarer: